قیمت پراید در بازار چقدر ریخت؟

با اقدامات ضربتی که در حوزه کاهش قیمت خودرو طی هفته گذشته صورت گرفت، قیمت خودروهایی مانند پراید با کاهش قابل توجهی روبرو شد.

به گزارش کاماپرس، در حالی که پراید در آخرین روزهای هفته گذشته با قیمتی در حدود 100 میلیون تومان در بازار قیمت می‌خورد، امروز شاهد قیمت‌گذاری آن در کانال 60 میلیونی هستیم، به‌طوری که متوسط قیمت هر دستگاه پراید به 67 میلیون تومان رسیده است.

البته، به گفته بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران بازار خودرو، اگرچه پراید در سایت‌های نیازمندی آنلاین از جمله دیوار، شیپور و باما با قیمت‌هایی در حدود 100 میلیون تومان آگهی می‌شد اما بالاترین نرخ ثبت شده در معاملات این خودرو طی روزهای گذشته، 73 میلیون تومان بوده است.

به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه داران، با وجود زمزمه‌هایی که از پراید 100 میلیونی در سطح جامعه پیچیده بود اما گران‌ترین پراید معامله شده در بازار به قیمت ۷۳ میلیونتومان بوده است.

وی معتقد است قیمت‌های اعلامی در فضای مجازی کاغذی بوه و هیچ گاه مبنای معامله نبوده است. در حال حاضر قیمت هر دستگاه پراید ۱۱۱ به قیمت ۶۷ میلیون تومان در بازار اعلام شده است که نسبت به قیمت‌های اعلامی کاغذی۲۸ میلیون تومان و نسبت به قیمت‌های واقعی کاهشی شش میلیون تومان را نشان می‌دهد.

آریاک سفر

بسیاری از فعالان بازار معتقدند این میزان کاهش قیمت در دوره‌ای سه روزه بسیار چشمگیر و بی‌سابقه بوده است. پراید در آخرین روزهای سال گذشته نیز در کانال ۶۰ میلیون تومان نوسان داشت.

به عقیده بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار، عامل اصلی نوسان قیمت‌ها در بازار خودرو، توقف تولید پراید بوده است.

پایان پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “قیمت پراید در بازار چقدر ریخت؟

  1. محمد گفته:

    ما سالهاست بین قیمت تماته (گوجه فرنگی) و آلو(سیب زمینی) گرفتاریم اگر این یکی ارزان شود آن یکی گران می شود
    حالا پراید هم به میدان آمده
    مثلی ما داریم که می گوید
    خره ایاری خور را نی خور ایاری خره نی(خر را می آوری خوره نیست خوره را می آوری خر نیست

  2. مسعود گفته:

    فعلا کاهش قیمتی وجود نداره در بازار. چون تورم بالاست. لطف کنید تورم را پایین بیاورید. با پلیس بازی جلوی منطق و اقتصاد را نمیشه گرفت

  3. ع. س گفته:

    هرکه پراید و بالای 30میلیون بخره هم مفسده هم همپیاله ی اجنبی هاست که زیادن توکشور، کشورهای اروپایی وقتی چیزی از تولید میوفته کسی نمیخره اصلا سراغشم نمیگیرن، خجالت بکشیدماشین ندیده ها، سواری دادنتون خیلی عالیه شرف داشته باشید نخرید اگه به 20 میلیون هم راضی نشدن مسلمون نیستم مگردستهای پشت پرده

  4. بهنام گفته:

    قیمت پراید ۱۳۱ از ۷۵ میلیون الان تو بازار کمتر نیست پراید ۱۱۱ رو هم میگن ۸۳ میلیون فعلن اون قیمت ها که شما میگین خبری نییت اینم مثل اون دلار ۴۲۰۰ تومانی میشه که تو بازار از ۱۷ تومان گذشته همه چی رو ول کردن گیر دادن به پراید تو این مملکت همه چی گرون شده مردم سرگرم پراید شدن اگه شما میخواین درست بشه باید تورم بیارین پایین با پلیس بازی نمیشه اقتصاد رو کنترل کرد …

  5. ستار گفته:

    سلام؛واقعا مسولین نمیدونن که قیمت چقد تغییر کرده ملت رو به کرونا مشغول کردن خودشون از اون طرف هر کاری میکنن مثل لیمو ما رو بچلونن .این سیاه بازیا چیه قدیمی شده .بعد میگن حمایت از تولید داخل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز