قیمت ویلاهای لوکس شمال چند است؟

افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن بر روی قیمت‌های ویلاها در شمال کشور نیز تاثیر داشته و این ویلاها به ویژه در استان مازندران با رقم‌های نجومی و عجیبی قیمت گذاری شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبرآنلاین، قیمت هر متر از برخی از ویلاهای لوکس و لاکچری در استان مازندران با قیمت هر متر خانه در مناطق مختلف تهران برابری می‌کند؛ به طوری که برخی از این ویلاها متری 10 تا 132 میلیون تومان قیمت دارند.

اخبار پربازدید را بخوانید:

آریاک سفر

ویلاهای لاکچری مازندران چند؟

یکی از گران‌ترین آگهی‌های ویلا در مازندران، یک ویلای نوساز 400 متری در سرخرود است که متری 132.5 میلیون تومان یعنی در مجموع با 53 میلیارد تومان قابل خریداری است!

در رتبه بعدی آگهی مربوط به یک ویلای یک سال ساخت با متراژ 640 متر در بابلسر است که 75 میلیارد تومان، یعنی 117.2 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین یک خانه 12 ساخت در امیر دشت با متراژ 1260 متر در این آگهی‌ها متری 55.5 میلیون تومان است. این درحالی است که یک ویلای 500 متری و 7 ساله در کلاردشت، یا قیمت متری 101 میلیون و جمعا 52 میلیارد تومان آگهی شده است.

اما ارزان‌ترین ویلاهای آگهی شده، 2 ویلا باغ 5 هزار متری درکلارآباد و 8 هزار و 600 متری در نوشهر هستند که به ترتیب با قیمت‌های 50 میلیارد تومان و 99 میلیارد تومان، یعنی متری 10 میلیون و 11 میلیون به فروش می‌رسند.

قیمت سایر ویلاهای آگهی شده در شهرهای شمالی کشور به شرح جدول زیر است:

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز