قیمت لکسوس دنباله‌رو گرانی دلار

قیمت لکسوس به عنوان یکی از خودروهای لوکس وارداتی برای بسیاری از ماشین‌بازها جذابیت بالایی دارد. مدل‌های 2017 و 2018 این خودروی ژاپنی این روزها در محدود 4 تا 6.5 میلیارد معامله می‌شود.
به گزارش کاماپرس، در حالیکه مدل NX200 این خودرو اوایل شهریورماه حدود 1.8 میلیارد قیمت داشت، به دلیل جهش قیمت دلار و تشدید محدودیت‌های واردات خودرو، اکنون و در میانه‌های مهرماه با قیمت 4 میلیارد و 20 میلیون تومان معامله می‌شود.
مدل NX300 H نیز که هیبریدی است، از اسفند 98 تا امروز حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان گران شده و با قیمت 3.9 میلیارد به مشتریان پیشنهاد می‌شود. مدل اسپورت و تقویت شده همین خودرو، 40 میلیون تومان گرانتر در بازار موجود است.
مدل RX200T تقویت‌شده و اسپورت لکسوس اسفند پارسال حدود 3.1 میلیارد ارزش داشت اما این روزها در محدوده 6 تا 6.5 میلیارد معامله می‌شود. مدل دو کلید این خودرو حدود 6 میلیارد قیمت خورده است. مدل 4 کلید و 8 کلید آن نیز به ترتیب با قیمت 6.1 و 6.5 میلیارد تومان در بازار موجود هستند.

در این زمینه بیشتر بخوانید : 

احتمال کاهش قیمت خودروهای وارداتی
با توجه به نیاز بازار و همچنین نوسانات موجود در بازار به نظر می‌رسد یکی از گزینه‌های وزارت صمت رفع محدودیت‌های واردات خودروهای کارکرده است. روزنامه دنیای اقتصاد در شماره امروز خود نوشت: سیاست‌گذار با توجه به التهابات بازار و ناکارآیی شیوه‌های ساماندهی به دنبال مسیرهایی برای بازگشت آرامش به بازار است. در این زمینه وزیر صمت از اعضای کمیته خودرو راهکارهایی برای ساماندهی بازار طلب کرده است. بر این اساس برخی منابع آگاه عنوان می‌کنند که ورود خودروی دست دوم ممکن است در زمره مسیرهای راهگشا برای کاهش التهابات بازار باشد.
به نظر می‌رسد در صورت اجرایی شدن این سیاست برخی از کمبودهای موجود در بازار برطرف و قیمت‌ها تاحدودی کاهش پیدا کند. البته ناگفته نماند که نوسانات شدید قیمت ارز بدون شک تاثیری مستقیم بر قیمت خودروهای وارداتی دارد.

آریاک سفر

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز