قیمت طلای جهانی کم شد/ 29 آبان 1401

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.5 درصد بیشتر شده و در محدوده 1 میلیون و 504 هزار و 800 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 0.59 درصد بالاتر رفت و به مرز 16 میلیون و 351 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز قبل 0.01 درصد کم شد و به مرز هزار و 751 دلاری رسید. با این حال بازار طلا هفته گذشته را در حالی به پایان رساند که بیشترین رشد قیمتی این ماه را حفظ کرد. دلیل اصلی صعود قیمت طلای جهانی در یک هفته اخیر به انتشار داده‌های پایین‌تر از حد انتظار قیمت مصرف کننده برمی‌گشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دلیل عمده تداوم رشد نرخ سکه در روز جاری چه بود؟

براساس آخرین نظرسنجی کیتکو نیوز، احتمالا قیمت‌ها در کوتاه مدت با چالش روبرو شوند. زیرا احساسات در میان تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خرد اندکی رشد پیدا کرده است. با این حال با توجه به تداوم پیشروی نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز رشد پیدا کرد و به سمت محدوده‌های جدید قیمتی رفت. در صورتی که نرخ دلار تا پایان معاملات امروز رشد قیمتی داشته باشد، امکان تداوم افزایش قیمت طلا و سکه دور از انتظار نخواهد بود.

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون و 850 هزار تومانی خرید و فروش شد. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز بدون تغییر باقی ماند و معاملات آن در مرز 5 میلیون و 850 هزار تومانی اتفاق افتاد. قیمت سکه گرمی نیز در مقایسه با روز گذشته بدون تغییر بود و در همان محدوده 3 میلیون و 350 هزار تومانی خرید و فروش شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز