قیمت شیرینی عید نوروز اعلام شد

لست سکند

همزمان با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و دید و بازدیدهای عید، قیمت برخی از اقلام خوراکی مورد استفاده در این ایام به روز رسانی و اطلاع رسانی شده است. علی بهرمند، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی، هم قیمت شیرینی عید نوروز را اعلام کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بهرمند بیان کرده که نرخ شیرینی شب عید مانند تعرفه تیرماه سال 1400 است و در این خصوص تغییر قیمتی برای شیرینی وجود ندارد. به گفته رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی، نرخ انواع شیرینی‌ها از تیرماه امسال تغییری نداشته است. در صورتی که قیمت روغن مارگارین و دیگر مواد مصرفی برای درست کردن انواع شیرینی، نوسان داشته و نرخ آن‌ها در فواصل زمانی مختلفی متغیر بود. به طور مثال در حال حاضر قیمت روغن مارگارین 10 کیلویی در بازار به 850 هزار تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هم اکنون قیمت هر کیلوگرم شکر دولتی هم به 11 هزار و 500 تومان رسیده است. اما شکر در بازار آزاد کیلویی 17 هزار تا 18 هزار تومان فروخته می‌شود. اما با این حال شیرینی برای ایام نوروز افزایش قیمت ندارد و همان نرخ مصوب 9 ماه گذشته اعلام شده است.

قیمت شیرینی عید نوروز همان نرخ 9 ماه پیش است!

با توجه به گفته بهرمند و با توجه به نرخ شیرینی در 9 ماه گذشته، قیمت شیرینی تر درجه یک، کیلویی 65 هزار تومان، شیرینی زبان کیلویی 50 هزار تومان و شیرینی پاپیون کیلویی 50 هزار تومان است. شیرینی دانمارکی هم باید با نرخ کیلویی 50 هزار تومان به فروش برسد. قیمت کیک یزدی هم 39 هزار تومان خواهد بود. اما برای کیک پذیرایی، قیمت این محصول، با توجه به مواد داخل آن و موارد مورد نظر مشتریان، توافقی است. قیمت دیگر محصولات هم با توجه به نرخ تیرماه تغییری نخواهد داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز