قیمت شوکه‌کننده بلیت تهران – پکن : 250 میلیون تومان

قیمت پروازهای خارجی، این روزها داغ داغ است. نرخ‌ها چند ده میلیون تومانی هستند و وابسته به مسیر و نوع پرواز، رقم عجیب غریب به خود می‌گیرند. حتی ممکن است قیمت پرواز اقتصادی که روی هم هفت ساعت طول می‌کشد، به بالای 200 میلیون تومان برسد. نرخ هایی که گفته می‌شود، دلار 31 هزار تومانی، فصل سفر و درخواست های بالا برای خرید بلیت روی آن ها تاثیرگذار بوده و باعث اوج گیری قیمت ها شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از اکوایران، نگاهی به سایت‌های فروش بلیط آنلاین هواپیما نشان میدهد این روزها پرواز حتی به کشورهای همسایه هم با افزایش قیمت قابل توجه یا حتی چند میلیونی روبرو بوده است. نرخ قیمت‌ها حتی با قیمت های یک یا دو ماه پیش هم قابل مقایسه نیست و اختلافی چند میلیونی را نشان می‌دهد. مثلا بلیط سفر به استانبول در خرداد ماه با پرواز ایرانی، 5 میلیون تومان بوده و این روزها قیمت بلیط هواپیما به مقصد استانبول از 9 میلیون تومان شروع میشود!

آریاک سفر

شرکت‌های هواپیمایی دلیل این قیمت‌ها را افزایش تقاضای سفر و برای بعضی مسیرها، پروازهای چارتری می‌دانند. گران‌ترین پروازهای این روزها، از آن پروازهای چین است؛ گوانجو، پکن و شانگهای که البته دلیلی به جز افزایش تقاضای سفر و گرانی دلار، روی قیمت پروازها به سمت چین تاثیرگذار بوده است. سیاست کرونا صفر چین، دستورالعمل‌های سخت گیرانه‌ای را برای سفر به این کشور رقم زده و باعث کاهش قابل توجه این پروازها از مقصد ایران به سمت شهرهای چین شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز