فوری – قیمت سکه سقوط کرد

لست سکند

گزارش ها از بازار سکه حکایت از آن دارد که قیمت ها از صبح روند کاهشی داشته و قیمت‎سکه نسبت به پیش از ظهر امروز 870 هزار تومان سقوط کرده است.

به گزارش کاماپرس، قیمت‌سکه تحت تاثیر افزایش نرخ ارز و گران شدن قیمت اونس جهانی طلا در چند روز گذشته به صورت پی در پی افزایش یافت و سفطه بازان بازار سکه نیز با دامن زدن به جو روانی بازار بیش از پیش در حباب قیمت‌سکه دمیدند.

این درحالیست که افزایش قیمت‌سکه از صبح امروز متوقف شده و روند معکوس به خود گرفته و شدت کاهش قیمت در عصر امروز بیشتر شده است.

ریزش سکه به کانال 9 میلیونی

بنا به اعلام تسنیم، قیمت‌سکه از 10 میلیون و 500 هزار تومان صبح امروز به 9 میلیون و 630 هزار تومان در آخرین معاملات کاهش یافته است, بنابراین قیمت سکه در یکی دو ساعت گذشته 870 هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

راز آسمان پایتخت

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت‌سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 9 میلیون و 630 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 9 میلیون و 100 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 150 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 980 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 550 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

از جمله دلایل کاهش قیمت‌سکه و طلا در بازار کاهش قیمت ارز و البته کاهش تقاضاست؛ ‌آنطور که محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر می گوید: همزمان با ریزش قیمت‌ها، تقاضای سفته بازی که در روزهای اخیر زیاد شده بود،‌ کاهش یافته است.

گفتنی است با خروج سفته بازی از بازار طلا و سکه؛ حباب سکه از یک میلیون و 300 هزار تومان دیروز به 750 هزار تومان در معاملات پایانی امروز رسیده است.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

21 دیدگاه برای “فوری – قیمت سکه سقوط کرد

  1. شهریار پوراحمدی گفته:

    تاوقتی سکه از پنج میلیون تومان در مدت کوتاهی تانزدیک ده میلیون بالارفت صعود نبود اما حال که مبلغ ناچیزی اونهم موقت پایین آمده اسمش سقوط شده . باباایوالله

  2. سروش گفته:

    حالا برو قیمت سکه رو ببین 10 میلیون چهارصد هزار تومان
    دلار 22200
    شما خیلی خوب هستید 5 دقیقه قیمت ریزش داره اون قیمت رو میبینید
    با تیتتر بزرگ بزنید سقوط ریزش شدید دلار و سکه
    یکم صادق باشید ببینید داریم به کجا میریم دلار 22500 یعنی مرگ 30 میلیون نفر ایرانی

  3. سلطان گفته:

    نه بابا ریزش داره بذاره دلار صادراتی بیارن بپاشن تو بازار بترکنن حالا نونو بزن تو آب مثل مرغابی حالشو ببر

  4. حسین گفته:

    چقدر چرند خبر میگین 😡😡😡 جمع کنید بساط مسخره بازیتون رو.یه جور خبر میزنین انگار همه چیز خوب شده.مثل کبک سرتون رو زیر برف کردین

  5. علی گفته:

    از یه ملیون رسید به چهار ملیون تو این چن وقت همه گفتن زیاد شده آقای سکه رو گرفتن قیمت واستاد چرا گرفتنش پایین نیومد حالا از ۴ به ۱۰ ملیون رسیده هیشکی صداش در نمیشه حالا پنصد تومن اومده پایین میگین ریزش کرد که قیمتشو ثابت نگه دارید بابا دمتون گرم شما چقد خوبید

  6. مهدی گفته:

    اینها چیه میگویید چه طلا چه دلار بره بالا دویست برابر می‌ره بالا بعد یه مبلغ ناچیز می آید پایین میگویند ارزان شده خجالت بکشید صدهزاتومان روی طلا هزارتومان روی دلار بره صدها برابر روی جنس توی بازار می‌ره ،، بر که نمی گرده اما بر هم برگرده هیچ کسی قیمت را پایین نمیاره چهل سال توی ایران در به در شدیم خدا همه ایشون را لعنت کنه

  7. Zahra گفته:

    همچین تیتر زدین سقوط کرد فکر کردم شد ۱ میلیون. خسته نباشید بخدا راضی نبودیم اینقدر سقوط کنه کمر دولت شکست

  8. الناز گفته:

    این جریان همیشه ترفند گرون شدنه یا گرون کردنه
    یه کالا اعم از لوکس یا ضروری یا واسطه اول قیمتش ده برابر میشه و بعداز کلی جو دادن که فلان کارها رو انجام دادیم اندازه یک دهم فقط از قیمتش کم میشه
    بعد میگن سقوط کرد!
    به مرگ میگیرن که به تب راضی شن مردم بیچاره
    هروقت سکه شد ۱تومن و طلا گرمی ۱۰۰ بگن سقوط!!!
    خدا نگذره از باعث و بانی هاش

  9. ایمان گفته:

    تاکی مردم میخوان گل بخورن ولا مقصر خود ماها هستیم .مرغ ده هزارتومنی یهویی شده ۱۸هزار تومن سکه سه چهار تومنی یهو شد۲۲تومن اخه تا کی ما مردم میخوایم زیر پاهای این خدا نشناسها لح بشیم .بس تو رو قران .فقط بگم خدا لعنت کنه تمام کسانی که با ما مردم فقیر بازی میکنند.وما رو آلت دست خودشون قرار میدن.

  10. امید گفته:

    امروز نون خشک ساده از نان فانتزی خریدم کیلوی ۳۰هزار تومن.تا دو هفته پیش بود ۱۵هزار تومن.رو ایناس ک تاثیر میزاره.

  11. داود وهابی گفته:

    دوستان سال ۱۳۹۶ در شروع افزایش قیمت دلار تصویری از یکی از مشاوران اقتصادی کاخ سقید منتشر شد که در یک دست یکدلاری ودر دست دیگه سه برگ ده هزار تومانی بود ..خدا روشکر کنید انشاله دلار از ۳۰ هزار تومان بالاتر نمیره.چون تو عکس اینطور نشون میداد خدایا شکر بابت هنر مردان اقتصاد و سیاست کشور شکر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. الهی پیرو رهبرم گفته:

    خانواده ای یک گوسفند خریده بود ویک قصاب را برای کشتن گوسفندش به خانه آورد بعداز کشتن گوسفند زمانی که به جدا کردن اعضای گوسفند می کرد رسید به قسمتی از گوسفند که به چرب رودی (عامیانه) معروف هستش که از قرار معلوم این خانواده از این قسمت گوسفند هیچ وقت استفاده نکرده بودند در همین لحظات دختر بچه خانواده اصرار که من اینها را می خوام این بچه ۳سال بیستر نداشت لذا قصاب این قسمت را که در پلاستیک برای سگش کنار گذاشته بود به این خانواده داد دردسرتان ندهم مادر این خانواده که همن طور این چرب رودها را نگاه می کرد یهو نگاهش به یک چیز زرد رنک افتاد که زمانی بررسی کامل شد از این چرب رودهای گوسفند در حدود ۱۸ سکه تمام بهار آزادی به دست آمد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز