قیمت سکه 700 هزار تومان ارزان شد/ افزایش ریسک خرید سکه

معاملات بازار سکه امروز یکشنبه 13 مهرماه 99 با روند کاهش قیمت ها همراه بود و قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید 700 هزار تومان ارزان شد.

به گزارش کاماپرس، سکه بعد از رکوردشکنی های هفته گذشته این هفته در مسیر نزولی گام می زند و امروز هم بازار مثل دیروز و با شدت بیشتر شاهد کاهش قیمت سکه بود.

معاملات بازارهای جهانی طلا امروز تعطیل بود و سیگنالی از اونس به سکه نمی رسید اما روند کاهشی دلار موجب شد تمایل سرمایه گذاران برای خرید سکه کاهش قابل توجهی داشته باشد.

برخی فعالان بازار معتقدند سکه در هفته گذشته به قله قیمت رسیده و در حال حاضر مستعد کاهش قیمت است و چنانچه دلار روند نزولی خود را ادامه دهد سکه باز هم ارزان تر خواهد شد. به هر حال در یک جمله باید گفت ریسک خرید سکه فعلا قابل توجه است و معامله گران نیز با درک حساسیت شرایط تمایل چندانی به خرید ندارند.

جزئیات کاهش قیمت ها در انواع سکه

آریاک سفر

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز یکشنبه 13 مهرماه 1399 به 14,100,000 (چهارده میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 4.97 درصدی داشته است.

نیم سکه هم امروز به ۷,۸۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۵۷ درصدی داشته است.

ربع سکه امروز با کاهش ۰.۹۷ درصدی، از ۵,۲۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست هزار) تومان به ۵,۱۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲,۵۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۳۱۸,۶۱۴ (یک میلیون و سیصد و هجده هزار و ششصد و چهارده) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۵۸ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز