قیمت سکه 200 هزار تومان کاهش یافت/ بازگشت به کانال 14 میلیون

قیمت سکه تمام بهار طرح جدید(امامی) امروز شنبه 3 آبان 1399 با 200 هزار تومان کاهش موجه شد و به کانال 14 میلیون تومان بازگشت.

به گزارش کاماپرس، سکه و طلا امروز هم در بازار داخلی با کاهش قیمت مواجه شدند تا نوسان سینوسی این کالاها در بازاری که همچنان از پیش بینی وقایع مهم پیش رو عاجز مانده، ادامه داشته باشد.

حباب سکه اکنون بر اساس برآوردها بین 700 تا 900 هزار تومان برآورد می شود اما آنچه موجب می شود این حباب در برابر تخلیه مقاومت کند، بیش از هر چیز پیش بینی ناپذیر شدن نتیجه انتخابات آمریکا است.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت سکه امروز شنبه در اولین روز معاملاتی هفته و در حالی که بازار در روز بین دو تعطیل چندان رونقی ندارد به 14,800,000 (چهارده میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 1.36 درصدی داشته است.

از سوی دیگر قیمت نیم سکه، امروز به ۷,۶۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۲.۶۴ درصدی داشته است.

آریاک سفر

ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۰۰۰۰۰ تومان کاهش، ۵,۰۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون) تومان نرخ گذاری شد. همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به ۲ روز پیش، ۲,۷۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

طلای داخلی ارزان شد، اونس جهانی گران

از بازار طلا نیز خبر می رسد که قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۳۱۵,۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و پانزده هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۲.۵۸ درصدی داشته است.

البته هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۹۰۰ (یک هزار و نهصد ) دلار رسیده بود، امروز – شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ مصادف با ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ – با رشد ۰.۰۷ درصدی به ۱,۹۰۱ (یک هزار و نهصد و یک ) دلار رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز