قیمت سکه 200 هزار تومان بالا رفت/ عبور سکه از نیمه کانال 16 میلیون

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید(سکه امامی) امروز یکشنبه 27 مهرماه 1399 با 200 هزار تومان افزایش به 16 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، بازار سکه امروز همگام با بازار ارز روند افزایشی داشت و قیمت سکه با رشد 200 هزار تومانی مواجه شد. افزایش قیمت سکه در حالی بود که قیمت طلا برخلاف سکه حرکت کرد و در شیب نزولی قرار گرفت.

نکته جالب توجه این که قیمت نیم سکه امروز با وجود گران شدن سکه تمام، کاهشی بود و ربع سکه و سکه گرمی نیز تغییر قیمتی نداشتند.

برخی تحلیل گران به خریداران سکه هشدار می دهند که خرید این کالای سرمایه ای در شرایط فعلی ریسک بالایی دارد و امکان سقوط قیمت در صورت پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا وجود دارد.

جزئیات قیمت انواع سکه

آریاک سفر

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز به 16,600,000 (شانزده میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به 3 روز پیش، افزایش 1.2 درصدی داشته است. قیمت نیم سکه نیز امروز به ۹,۰۵۰,۰۰۰ (نه میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

ربع سکه امروز نسبت به روز پیش بدون تغییر است و ۶,۱۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و یکصد هزار) تومان قیمت خورد. همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به ۳ روز پیش، ۳,۱۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد هزار) تومان معامله شد.

طلا کاهشی شد

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۴۹۰,۵۹۷ (یک میلیون و چهارصد و نود هزار و پانصد و نود و هفت) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز