قیمت سکه 200 هزار تومان حباب تخلیه کرد

لست سکند

قیمت سکه امروز شنبه 12 مهرماه 1399با کاهش 200 هزار تومانی به مرز کانال 15 میلیون تومان عقب نشست.

به گزارش کاماپرس، سکه تمام بهار آزادی بعد از رکوردشکنی پنجشنبه ، امروز اندکی از حباب خود را تخلیه کرد. کاهشی شدن اونس جهانی طلا، مثبت شدن بورس و مهم تر از همه توقف رشد قیمت ها در بازار غیررسمی ارز از علل عقب نشینی قیمت سکه است.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز به 15,000,000 (پانزده میلیون) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 1.34 درصدی داشته است. نیم سکه هم امروز به ۸,۱۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۲۴ درصدی داشته است. همچنین در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش بدون تغییر است و ۵,۳۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد هزار) تومان نرخ گذاری شد. هر سکه گرمی، امروز به ۲,۵۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است.

کاهش قیمت طلای داخلی و اونس جهانی

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۱۹ درصدی، از ۱,۳۵۳,۰۱۱ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و سه هزار و یازده) تومان به ۱,۳۵۰,۴۷۲ (یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار و چهارصد و هفتاد و دو) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

هر اونس طلا نیز امروز قبل از رفتن به تعطیلات پایان هفته، به ۱,۸۹۹ (یک هزار و هشتصد و نود و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

شایان ذکر است حباب سکه با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی طی روزهای قبل حدود یک میلیون تومان برآورد می شد که امروز 200 هزار تومان آن تا لحطه تنظیم این خبر – ساعت 14 – تخلیه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار طلا  وسکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز