قیمت سکه 200 هزار تومان افت کرد

بازار طلا و سکه امروز برخلاف قیمت اونس جهانی حرکت کرد و سکه با کاهش قیمت 200 هزار تومانی مواجه شد.

به گزارش کاماپرس، همان طور که روز گذشته نیز پیش بینی می شد بازار سکه و طلا امروز روند کاهشی داشت و معامله گران این بازار با نگاه به قیمت دلار و وضعیت بورس بدون توجه به گران شدن اونس جهانی طلا از قیمت فلز گرانبها کم کردند. کاهش قیمت سکه و طلا برخلاف جهت اونس جهانی می تواند نشانه حبابی بودن قیمت های فزاینده اخیر در بازار داخلی فلز زرد باشد.

بر این اساس بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز به 12,650,000 (دوازده میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.59 درصدی داشته است.

نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را۱۲ میلیون و  ۷۰۰ هزار  تومان اعلام کرد که 50 هزار تومان از قیمت اعلامی دنیای اقتصاد بیشتر است.

نیم سکه ، ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر

آریاک سفر

نیم سکه، امروز به ۶,۵۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است. در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۳,۷۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد هزار) تومان نرخ گذاری شد. هر سکه گرمی نیز امروز نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۱,۹۰۰,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۱۸۷,۷۲۲ (یک میلیون و یکصد و هشتاد و هفت هزار و هفتصد و بیست و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۹ درصدی داشته است.

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۹۵۹ (یک هزار و نهصد و پنجاه و نه) دلار رسیده بود، امروز – سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ مصادف با ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ – با رشد ۰.۱۵ درصدی به ۱,۹۶۲ (یک هزار و نهصد و شصت و دو) دلار رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار کالا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز