قیمت سکه چشم به عملکرد دلار دوخته است

قیمت سکه که دیروز با افزایش ۶۰ هزار تومانی توانسته بود به سطح قیمتی ۱۲ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان برسد، امروز ۱۰ هزار تومان کاهش یافت. در واقع امروز بر خلاف روزهای پیش، سکه نتوانست به مسیر صعودی خود ادامه دهد و با شروع معاملات امروز بازار، عقب نشست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سکه و طلا اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اینطور که به نظر می‌رسد، نزول اونس طلا به زیر مرز هزار و ۸۰۰ دلاری است که سکه را تحت فشار قرار داده است. در حال حاضر سکه با کمک افزایش قیمت دلار در روز چهارشنبه توانسته است به محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نزدیک شود و حتی در معاملا پشت خطی، بالاتر از این خط مقاومتی قرار گرفته است؛ اما افت ناچیز دلار هم می‌تواند باعث سقوط این فلز گرانبها در بازار داخلی شود.

آریاک سفر

به گفته کارشناسان در صورتی‌که دلار به سطح قیمتی ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی بازگردد، سکه برای حفظ خود در محدود ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی، دچار مشکل خواهد شد. اما اگر اسکناس آمریکایی برای سطح قیمتی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی خیز بردارد، سکه بازان تمایل بیشتری برای خرید نشان می‌دهند.

گفتنی است امروز هر گرم طلا در بازار با کاهش ۰.۰۸ درصدی نسبت به دیروز، با قیمت یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز