قیمت سکه نزولی شد و به کانال 12 میلیونی برگشت

قیمت سکه در معاملات پایانی هفته گذشته کانال 13 میلیون تومانی را در اختیار گرفته بود امروز در شیب نزولی قرار گرفت و به کانال 12 میلیونی بازگشت.

به گزارش کاماپرس، معامله گران سکه هفته گذشته سود خوبی بردند و سود و بازدهی آنها از خریداران دلار بیشتر بود. با همین چشم انداز بسیاری از صاحبان سرمایه های خرد اقدام به خرید سکه در اوج قیمت هفته گذشته کردند اما بازار امروز واکنش متفاوتی داشت و قیمت سکه عقب گرد کرد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز به 12,850,000 (دوازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.39 درصدی داشته است. ایرنا قیمت سکه را 12 میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرد که 50 هزار تومان کمتر از قیمت دنیای اقتصاد است.

نیم سکه، امروز به ۶,۸۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است. در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش بدون تغییر است و ۳,۸۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش، ۱,۹۸۰,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و هشتاد هزار) تومان قیمت خورد.

آریاک سفر

قیمت طلا امروز در بازار داخلی برعکس قیمت اونس جهانی بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۷۹ درصدی، از ۱,۲۱۱,۵۰۰ (یک میلیون و دویست و یازده هزار و پانصد ) تومان به ۱,۲۲۱,۱۹۶ (یک میلیون و دویست و بیست و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسید.

شایان ذکر است هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۴۹ (یک هزار و نهصد و چهل و نه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۲ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت سکه نزولی شد و به کانال 12 میلیونی برگشت

  1. علی گفته:

    سلام
    تو رو خدا یکم به فکر مردم باشید مایی که خرد خرد پولمونو جمع کردیم تا ماشین یا خونه بخریم چرا باید در عرض چند ماه اینقد ارزش پولمون بیاد پایین چرا با بالا بردن دلار. کمبود بودچه هاتونو از جیب ما مردم در میارید ای مردمی که فگر میکنید اینجوری خوتن گرونتر میشه سرمایت بالاتر میره اینم بفهم داارخ ارزش پولت روز به روز پایینتر میاد واقعا زشت نیست خجالت آور نیست به آینده فرزندانتون فکر کنید الان ماشینت رفته بالا این خوشحالی نداره به این فکر کن باید همه چیو چندبرابر گروننر بحری واقععاااا رحم داشته باشییید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز