قیمت سکه یک میلیون تومان حباب تخلیه کرد

لست سکند

توقف افزایش قیمت اونس جهانی طلا در کنار اخباری که از گشایش اقتصادی منتشر شده در کنار هم قرار گرفت و موجب سقوط یک میلیون تومانی قیمت سکه در معاملات امروز بازار شد.

به گزارش کاماپرس، با وجود آن که قیمت اونس جهانی طلا در معاملات امروز به پیشروی هر روزه خود ادامه نداد و دچار وقفه شد اما نمی توان کاهش قیمت سکه را به این موضوع ربط چندانی داد بلکه اثر روانی گمانه زنی هایی که درباره کاهش قیمت ارز انجام شد بازار سکه را بیشتر تحت تاثیر قرار داد و قیمت ها را به روند کاهشی شدیدی انداخت.

وضعیت بازار امروز سکه نشان داد قیمت ها تا چه حد تحت تاثیر جو روانی قرار دارند به گونه ای که بدون اتفاق خاصی و تنها تحت تاثیر گمانه زنی ها درباره گشایش اقتصادی، سکه یک میلیون تومان حباب تخلیه کرد.

قیمت سکه طرح جدید در نیمه اول کانال 10 میلیونی

قیمت طلا و سکه در بازار امروز (یکشنبه) کاهش قابل توجهی در سایه افت قیمت دلار و توقف رشد اونس جهانی داشت و سکه تمام بهار آزادی به بهای ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام ایرنا، امروز ، هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی با حدود یک میلیون کاهش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه)، به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد.

بهای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافت. نیم سکه پنج میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

همچنین یک گرم طلای خام ۱۸عیار نیز به ارزش یک میلیون و ۲۹ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با بهای ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان به فروش رسید.

امروز بهای انس جهانی هم ۲ هزار و ۳۵ دلار معامله شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز