قیمت سکه دوباره وارد کانال 11 میلیونی شد

درحالی که هرقطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز گذشته 10 میلیون و 750 هزار تومان معامله شد، امروز(5 مردادماه) با افزایش قیمت وارد کانال 11 میلیون تومان شد.

به گزارش کاماپرس، با کاهش نرخ ارز در ابتدای هفته گذشته قیمت سکه هم نزولی شد اما دیروز سکه گران شد و در شرایطی که روز پنج شنبه قبل(2 مرداد ) 10 میلیون و 160 هزار تومان معامله شده بود، روز شنبه به 10 میلیون و 750 هزار تومان رسید و امروز هم قیمت دوباره رشد کرد و 11 میلیون و 340 هزار تومان داد و ستد شد.
قیمت ها امروز در بازار طلا و سکه در حالی بالا رفت که بازار ارز شاهد نوسان قیمت هاست.
در حال حاضر قیمت هر قطعه نیم سکه بهار آزادی، 5 میلیون و 400 هزار تومان است، ربع سکه هم 3 میلیون و 200 هزار تومان معامله می شود، قیمت نیم سکه و ربع سکه نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته، درحالی که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و طرح قدیم افزایش یافته است.

نگاهی به قیمت طلا

به گزارش دنیای اقتصاد، امروز قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۰۳۹,۶۰۰ (یک میلیون و سی و نه هزار و ششصد ) تومان رسیده بود، با رشد ۱.۶۵ درصدی به ۱,۰۵۷,۱۰۰ (یک میلیون و پنجاه و هفت هزار و یکصد ) تومان رسید.
هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۱,۳۸۸,۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۳ درصدی داشته است.
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۱۷ درصدی، از ۴,۵۰۳,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و سه هزار) تومان به ۴,۵۱۱,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و یازده هزار) تومان رسید.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز