قیمت سکه در کانال 13 میلیون درجا زد

امروز پنجشنبه 8 آبان ماه 1399 بعد از مدتها قیمت سکه نوسان نداشت و در کانال 13 میلیونی بدون تغییر بود.

به گزارش کاماپرس، بدون نوسان ماندن بازار سکه در آخرین روز معاملاتی هفته را می توان این گونه تفسیر کرد که پیش‌بینی کنندگان پیروزی «ترامپ» نتوانسته اند بر پیش‌بینی کنندگان پیروزی «بایدن» غلبه کنند و صد البته آنها که انتظار پیروزی بایدن را دارند نیز نتوانسته اند تاثیر چندانی بر بازار سکه بگذارند.

ناگفته نماند که انتظار سقوط قیمت سکه بیشتر از افزایش قیمت این کالا بود چرا که اونس طلا در معاملات بازارهای جهانی افت قابل توجهی را ثبت کرده و این موضوع می توانست به سیگنالی برای کاهش قیمت سکه تبدیل شود اما چنین نشد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امامی امروز به 13,300,000 (سیزده میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

آریاک سفر

نیم سکه، امروز به ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۷۴ درصدی داشته است.ربع سکه امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴,۹۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲,۷۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا هم در بازار داخلی امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۰۹ درصدی، از ۱,۲۵۲,۹۰۰ (یک میلیون و دویست و پنجاه و دو هزار و نهصد ) تومان به ۱,۲۵۴,۱۰۰ (یک میلیون و دویست و پنجاه و چهار هزار و یکصد ) تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز