قیمت سکه به کانال 13 میلیونی سقوط کرد/ طلا مثقالی چند؟

قیمت سکه امروز با 700 هزار تومان ریزش مواجه شد و به کانال 13 میلیونی سقوط کرد.

به گزارش کاماپرس، سقوط امروز قیمت سکه این پرسش را در میان معامله گران بازار این کالا ایجاد کرده است که آیا باید در انتظار ریزش های بیشتر باشند یا سکه به سرعت کانال های از دست رفته را پس خواهد گرفت.

سکه تمام طرح جدید طی یک هفته اخیر 3 کانال عقب نشینی کرده و حباب آن به کمترین حد در یک ماه اخیر رسیده است اما اگر انتظارات تورمی بازار کنترل شود قیمت سکه قابلیت کاهش بیشتر را هم دارد.

بر اساس اعلام دنیای افتصاد، قیمت سکه امامی امروز دوشنبه 5 آبان ماه 1399به 13,900,000 (سیزده میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 5.04 درصدی داشته است.

طلا مثقالی چند؟

آریاک سفر

نیم سکه هم امروز روند کاهش را پیموده به نحوی که قیمت نیم سکه با 100 هزار تومان کاهش به ۷,۵۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۳۴ درصدی داشته است.

ربع سکه امروز با کاهش ۲ درصدی، از ۵,۱۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد هزار) تومان به ۵,۰۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون) تومان رسید. در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به ۲ روز پیش بدون تغییر است و ۲,۷۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۲.۹۵ درصدی، از ۱,۳۱۵,۷۰۰ (یک میلیون و سیصد و پانزده هزار و هفتصد ) تومان به ۱,۲۷۸,۱۰۰ (یک میلیون و دویست و هفتاد و هشت هزار و یکصد ) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۶۳۰۰ تومان کاهش، ۵۵۳,۶۰۰ (پانصد و پنجاه و سه هزار و ششصد ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز