قیمت سکه با 320 هزارتومان افزایش وارد کانال 11 میلیونی شد

قیمت طلا و سکه در بازار داخلی همسو با افزایش قیمت فلز زرد در بازارهای جهانی افزایش یافت و قیمت سکه ضمن ثبت افزایش 320هزار تومانی بار دیگر وارد کانال 11 میلیونی شد.

به گزارش کاماپرس، روند رو به رشد قیمت طلا در بازار جهانی در معاملات امروز دوشنبه نیز پیگیری شد و تحولات بازارهای جهانی به سرعت اثر خود را در بازار طلا و سکه داخلی هم نشان داد.

افزایش قیمت اونس جهانی تحت تاثیر سیاست های فدرال رزرو

بنا به اعلام رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز بازار جهانی با تاثیرپذیری از کاهش ارزش دلار و همچنین تحت تاثیر سیاست های جدید فدرال رزرو آمریکا مبنی بر افزایش کنترل شده تورم، رکورد دو هفته اخیر خود را شکست.

بنابر گزارش ها، هر اونس طلا در بازارهای آسیایی برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد گران تر شد و به ۱۹۶۹ دلار و سه سنت رسید.

آریاک سفر

علاوه بر این، در بازار معاملات آتی فلزات گرانبهای آمریکا، قیمت هر اونس طلا ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۱۹۷۶ دلار و ۸۰ سنت رسید.

افزایش بیش از یک درصدی قیمت طلای داخلی

در بازار داخلی نیز بهای طلای 18 عیار تحت تاثیر وضعیت متزلزل بازار بورس و افزایش اونس جهانی، گران شد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۰۷۳,۴۵۲ (یک میلیون و هفتاد و سه هزار و چهارصد و پنجاه و دو) تومان رسید که نسبت به ۴ روز قبل، افزایش ۱.۰۷ درصدی داشت.

سکه به کانال 11 میلیونی رفت

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز امروز با افزایش قیمت مواجه شد به نحوی که قیمت سکه در معاملات امروز با 320 هزار تومان افزایش به 11,200,000 (یازده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به 4 روز پیش، افزایش 2.85 درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز