قیمت سکه باز هم گران شد

لست سکند

در حالی که نرخ دلار امروز دوشنبه سوم آذرماه 1399 بدون تغییر بود سکه 100 هزار تومان دیگر در کانال 11 میلیون بالا رفت.

به گزارش کاماپرس، معاملات بازار طلا و سکه این روزها رونق چندانی ندارد و معامله گران بازار به اندک خرید و فروش انجام شده در بازار دلخوش می کنند.

پرس و جو از کسبه راسته بازار سکه ابتدای خیابان عضدی ( خیابان آبان) درباره وضعیت این روزهای بازار حکایت از آن دارد که با وجود کاهش قابل توجه قیمت سکه طی دو هفته اخیر، تقاضای خرید افزایش نداشته و تعداد فروشندگان بیش از خریداران است.

معامله گران این بازار علت افزایش اندک قیمت سکه در روز جاری را افزایش قیمت اونس جهانی طلا می دانند و این درحالیست که واکنش بازار طلا به این افزایش معکوس بوده و قیمت طلای 18 عیار داخلی امروز کاهشی بود.

بنابه اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) امروز دوشنبه با 100 هزار تومان افزایش به 11,700,000 (یازده میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.85 درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

قیمت نیم سکه، امروز به ۶,۲۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست هزار) تومان قیمت خورد که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است. در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل بدون تغییر، ۴,۲۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست هزار) تومان نرخ گذاری شد. نرخ هر سکه گرمی هم امروز به ۲,۴۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد هزار) تومان بود که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

همان طور که پیشتر ذکر شد قیمت طلا در سومین روز آذرماه 1399 افت کرد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۴۸ درصدی، از ۱,۱۱۸,۳۰۰ (یک میلیون و یکصد و هجده هزار و سیصد ) تومان به ۱,۱۱۳,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و سیزده هزار) تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز