قیمت سرویس خواب چستر با دیجی چوب

لست سکند

امروزه سرویس خواب از نظر اندازه، طرح و مدل، رنگ و نوع چوب (و یا فلز به کار رفته در آن) بسیار متنوع شده است. اما آنچه در وهله اول اهمیت دارد راحتی در استفاده و سپس تناسب آن با فضای اتاق خواب (برای سرویس خواب و اتاق نشیمن برای سرویس مبلمان) و نوع چیدمان آن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از دیجی چوب، با نگاهی به بازار سرویس خواب می‌توان انواع مختلفی از آنها را در طرح‌ها و رنگ‍‌های گوناگون مشاهده کرد که شاید در نگاه اول کار انتخاب را سخت کند. در این مقاله سعی کرده‌ایم شما را با یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های خواب یعنی سرویس خواب چستر و انواع آن آشنا کنیم.

خرید انواع سرویس خواب اسپرت و سلطنتی از دیجی چوب
برای مشاهده محصولات به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید.

سرویس خواب چستر

از زمانی که سرویس خواب جای خود را در تمام خانه‌ها باز کرد و نگاه لوکس بودن این کالا از بین رفت، سرویس خواب چستر توانست طرفداران زیادی پیدا کند. از نظر آنها سرویس خواب و مبلمان مدل چستر (در هر مدلی) علاوه بر زیبایی و به روز بودن، راحتی بسیار خوبی دارد که اکثر سلیقه ها آن را می‌پسندند. البته باید به این نکته توجه کرد که سرویس خواب و مبلمان چستر طرح جدیدی نیست بلکه به نوعی کلاسیک به حساب می آید که در  ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

همانطور که گفتیم، سرویس‌های چوب مثل سرویس خواب بهتر است با دکوراسیون و جانمایی اتاق نشیمن و اتاق خواب همخوانی داشته باشد. این موضوع برای آن دسته از کسانی که سرویس‌های چستر را ترجیح می‌دهند اهمیت بیشتری دارد. زیرا اگرچه ممکن است چستر راحتی زیادی داشته باشد اما مناسب برخی خانه ها نیست.

راز آسمان پایتخت
خرید انواع سرویس خواب اسپرت و سلطنتی از دیجی چوب
برای مشاهده محصولات به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید.

مدل چستر چیست؟

طرح چستر با لمسه دوزی و استفاده از نگین‌ها یا دکمه‌های متوسط و بزرگ تزئینی در محل دوخت (به شکل لوزی و یا مربع)، کاملا در میان طرح‌های دیگر خودنمایی می‌کند. این مشخص‌ترین شاخص چستر است.  سرویس مدل چستر به خاطر زمان و انرژی که صرف لسمه کاری در آن می‌شود به نسبت طرح‌های ساده از قیمت بالاتری برخودار است.

در این طرح از انواع پارچه‌های با کیفیت و یا چرم استفاده می‌شود که البته تنوع رنگ و جنس محدود نیست. لمسه کاری در مبل چستر این طرح اکثرا در تمام قسمت‌های مبل و در سرویس خواب چستر در قسمت تاج آن ایجاد شده است. البته نوعی از سرویس خواب چستر وجود دارد که علاوه بر تاج، تماما لسمه دوزی‌ست که ظرافت و زیبایی خاصی دارد. لازم به ذکر است وجود این لسمه دوزی‌ها سرویس خواب و مبل چستر را از حالت یکنواخت خارج می‌کند و همچنین راحتی در استفاده را به همراه دارد.

انواع سرویس خواب چستر

مدل چستر باوجود مشخصه ذکر شده، از نظر نوع جنس ساخته شده، اندازه و ارتفاع، رنگ و جنس پارچه یا چرم و نوع لمسه‌های بکار رفته و همچنین طرح کلی تنوع زیادی دارد. چستر ممکن است از چرم (مشخصا چرم تیره رنگ)، مخمل، کتان، پلی استر و یا پارچه‌های گران قیمت ساتن و مخمل و ابریشم آن ساخته شده باشد که هرکدام ویژگی خود را دارد. همچنین رنگ های قهوه ای، زرشکی و یشمی از محبوب ترین رنگ‌های تیره به کار رفته در مدل چستر است. رنگ‌های سفید و شیری نیز در مدل‌های جدیدتر بیشتر به‌کار می‌رود درحالیکه با انتخاب چستر ساخته شده با چرم شما به دنبال حس و حال کلاسیک هستید.

مانند اکثر مدل‌های سرویس خواب چستر یک و دونفره در بازار وجود دارد. برخی مدل‌های آن به صورت تاشو می باشد که اغلب برای فضاهای کوچکتر طراحی شده است. از این موارد که بگذریم اصلی‌ترین تقسیم بندی سرویس های خواب چستر ها براساس طرح ساخته شده است.

انواع چستر از نظر طرح

تنوع انواع چستر برای سرویس‌های خواب، مبلمان و پاتختی و غیره از مدل‌های سلطنتی بزرگ، کلاسیک، مکعبی، فیلد، ال و قایقی تا مدل سرویس خواب اسپرت بدون باکس متنوع است. این مدل‌ها می‌تواند تمام یا بخش‌هایی از آن لمسه کاری باشد. در سرویس خواب منظور از تمام لمسه یعنی قسمت‌های تاج و کناری سرویس خواب هم لسمه کاری شده است.

تولید کنندکان مبل با طرح چستر، اسامی مختلف و متنوعی را برای تولیدات خود در نظر گرفته اند که از معروف ترین آنها می توان به طرح سانترال، شقایق، ارکیده، کاج اشاره کرد.

خرید انواع سرویس خواب اسپرت و سلطنتی از دیجی چوب
برای مشاهده محصولات به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید.

سرویس خواب چستر سلطنتی

از مدل های دونفره ست که با دکورهای لوکس و کلاسیک همخانی دارد. مشخصه سرویس خواب چستر مدل سلطنتی داشتن تاج بلندتر از مدل‌های دیگر است که اکثرا در رنگ‌های طلایی، گردویی، شیری ساخته می‌شود. در زمان خرید باید به سایز اتاق خواب و بقیه ملزومات سرویس خواب توجه کرد. مدل سلطنتی باوجود اینکه یک مدل کلاسیک به حساب می آید اما تنوع شکل و رنگ آن محدود نمی‌باشد.  شاخصه طرح‌های سلطنتی نقش و نگارهای برجسته و متعدد است.

خرید انواع سرویس خواب اسپرت و سلطنتی از دیجی چوب
برای مشاهده محصولات به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید.

سرویس خواب چستر اسپرت

زیبایی مدل چستر حتی طرفداران مدل‌های جدید را  به وجد می‌آورد. برای این افراد طرح چستر اسپرت تهیه شده است. مدلی که ضمن در اختیار داشتن طرح کلاسیک چستر، سبک جدید سرویس خواب در آن دیده می‌شود. سرویس خواب چستر اسپرت معمولا در دکوراسیون‌های ساده جلوه بهتری دارد. همچنین مدل‌های تک نفره آن مورد توجه هم آقایان و هم خانم‌ها است.

وب سایت دیجی چوب

www.Digichoob.ir
مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲
مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳
ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵
برند برتر سال ۱۳۹۸
دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن
دارای جواز کسب و کار الکترونیک
عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک
دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

مرتبط با : دیجی چوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز