قیمت روز گوشی شیائومی 8 شهریور 1401 / ارزان ترین گوشی شیائومی کدام است؟

لست سکند

شیائومی کالا های هوشمند زیادی تولید می‌کند که در این میان گوشی‌های شیائومی شناخته شده‌تر هستند. در میان‌ گوشی‌های هوشمند سری پوکو، برخی گوشی‌ها رونمایی شدند که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قابل قبول، قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هم داشتند. یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده مقرون به‌صرفه شرکت شیائومی Poco C31 است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طراحی این گوشی، طراحی آشنایی است. در نمای رو‌به‌رویی صفحه‌نمایش یکدستی را شاهد هستیم که به طراحی ناچ قطره‌ای مجهز شده است و سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. همچنین در پشت گوشی هم سه سنسور دوربین در معماری مربعی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. قابلیت امنیتی حسگر اثر انگشت هم در قسمت پشتی این گوشی هوشمند میان‌رده قرار گرفته است.

شیائومی پوکو سی 31 ارزش خرید دارد؟

طبیعی است که باید هر گوشی‌ هوشمندی را با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برایش قضاوت کنیم. شیائومی Poco C31 هم به نسبت قیمت در نظر گرفته شده، به صفحه‌نمایش و سنسور‌های دوربین مناسبی مجهز شده است. این گوشی از صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۵۳ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل از نوع IPS بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش در شرایط نوری متنوع، توانایی ارائه وضوح تصویر و کیفیت مناسبی را دارد اما نباید توقع ارائه وضوح تصویر بسیار خوبی را برای مثال زیر تابش مستقیم نور خورشید داشت. همچنین نزدیک به ۸۱ درصد از نمای رو‌به‌رویی را صفحه‌نمایش به خودش اختصاص داده است که اگر حاشیه کمتری در قسمت پایینی صفحه‌نمایش در نظر گرفته می‌شد، صفحه‌نمایش یکدست‌تر و زیبا‌تری ارائه می‌شد.

یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، در کنار دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دروبین سه‌گانه شیائومی Poco C31 را تشکیل می‌دهند. سنسور دوربین اصلی در نور روز، توانایی ثبت تصاویر مناسب و قابل قبولی را دارد اما برای ثبت تصاویر در نور شب، با توجه به گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 نباید از این گوشی میان‌رده توقع ثبت تصاویر بدون نویز موجود در نور شب را داشته باشیم. دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی هم با توجه به تست‌های انجام شده، توانایی ارائه عملکرد کاملا قابل قبولی را در برقراری تماس‌های تصویر دارد.

راز آسمان پایتخت

شیائومی Poco C31 به پردازنده میان‌رده هلیو G35 شرکت مدیاتک مجهز شده است. با توجه به بهره بردن از چنین پردازنده‌ای، این گوشی میان‌رده توانایی ارائه عملکرد کاملا قابل قبولی را در فعالیت‌های روزمره و همچنین اجرای بازی‌های نه‌چندان سنگین دارد. حضور باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌امپر‌ساعت هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی، شاهد طول عمر مفید دو روز در شرایط استفاده معمولی باشیم.

شیائومی کالا یکی از بزرگترین وارد کنندگان کالاهای شیائومی ایران است که این گوشی هوشمند را نیز با قیمت دو میلیون و 890 هزار تومان عرضه می‌کند. البته نه فقط این گوشی، بلکه بسیاری دیگر از گوشی‌های شیائومی نیز با قیمت عمده از این مجموعه قابل خریداری هستند که قیمت آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز