قیمت روز گوشی شیائومی 7 شهریور 1401 / ردمی نوت 11 SE هم بدون شارژر شد!

لست سکند

ظاهرا شیائومی قصد دارد سری بعد گوشی‌های خود را بدون شارژر راهی بازار کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چندیست که سری‌های مختلف گوشی‌های هوشمند همچون سامسونگ و اپل، به دلایلی همچون حمایت از محیط زیست، بدون شارژر به بازار عرضه می‌شوند. حالا، شیائومی هم قصد دارد سری ردمی نوت را زین پس بدون شارژر به بازار بفرستد.

افشاگران، صفحه‌ ردمی نوت 11 اس‌ای که در واقع مدل تغییر نام یافته ردمی نوت 10 اس است را در وب‌سایت هندی شیائومی مشاهده کرده‌اند که در فهرست محتوای جعبه دستگاه، هیچ اثری از شارژر نیست. البته تمامی این اطلاعات ممکن است اطلاعات نادرست این وبسایت هندی باشد و تنها از این جهت قابل اعتناست که صفحه محصول تمامی دستگاه‌های ردمی نوت در آن، همگی شارژر را درون جعبه نشان می‌دهند به جز ردمی نوت 11 اس‌ای!

گفتنی است که کاربران برای خرید شارژر و کابلی که از جریان ۳۳ وات پشتیبانی کند، باید حدود ۱۳ دلار اضافه پرداخت کنند.

راز آسمان پایتخت

این اولین باری نیست که شیائومی شارژر را از جعبه یک محصول حذف می‌کند، سری می 11 سال گذشته نیز بدون آداپتور شارژر راهی بازار شد، اما تفاوتش این بود که این گوشی در بسته‌بندی با شارژر نیز عرضه شد و هردو نوع آن با قیمت یکسان به‌فروش می‌رسید.

ردمی نوت 11 اس ای دو روز دیگر به بازار می‌آید

شیائومی چند روز پیش ردمی نوت 11 SE جدید را برای بازار هند معرفی کرد، اگرچه نامگذاری جدید آن کمی متفاوت است اما این گوشی عملا مشابه ردمی نوت 10 اس سال گذشته است.

اکنون این شرکت قیمت نهایی گوشی را تایید کرده است – جزئیاتی که در ابتدا وجود نداشت. 11 SE در رنگ‌های آبی، سفید کیهانی، مشکی فضایی و بنفش تندر عرضه و قیمت آن از 190 دلار آغاز می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این گوشی در تاریخ 31 آگوست در فروشگاه اینترنتی رسمی شیائومی و فلیپ‌کارت در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز معلوم نیست چه زمانی این گوشی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد، اما فروشندگان می‌توانند انواع گوشی‌های شیائومی را به صورت عمده از می همراه خریداری کنند.

قیمت عمده گوشی های شیائومی در جدول زیر قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز