قیمت روز گوشی شیائومی 6 شهریور 1401 / پرچمدار جدید شیائومی S13 اولترا به بازار جهانی می‌آید

لست سکند

شیائومی هرساله یک یا دو گوشی پرچمدار که یا ساخت خودش هستند یا ساخت ردمی را وارد بازار می‌کند. امسال نیز قرار بود که شیائومی ۱۲S اولترا با ردمی K50 اولترا همراه شود. اما در نهایت ردمی تصمیم گرفت گوشی پرچم‌دار خود را K50 اکستریم ادیشن نام‌گذاری کند. S12 اولترا نیز اوایل ماه گذشته رسما راهی بازار شد اما نه بازار جهانی، بلکه تنها در بازار انحصاری چین!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حالا لی جون، مدیرعامل شیائومی گفته است که شیائومی برنامه دارد سال آینده، پرچم‌دار مدل اولترا را راهی بازار جهانی کند یعنی به نظر می‌رسد برای پرچم‌دار سال آینده قرار نیست چنین اتفاقی تکرار شود.

آنچه از صحبت‌های اخیر لی جون بر می‌آید این است که گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۳ اولترا وارد بازار جهانی هم خواهد شد. این اتفاق، چندان هم غافلگیرکننده‌ نیست. چراکه شیائومی سال گذشته گوشی می ۱۱ اولترا را هم راهی بازار کرد و حتی قرار بود ۱۲S اولترا هم در بازارهای جهانی در دسترس قرار بگیرد. اما ظاهرا یک سری اتفاقات افتاده که در نهایت این برنامه را تغییر یافته است.

حالا که شیائومی یکی از سه شرکت مطرح تولید گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان در کنار اپل و سامسونگ است، بازارهای خارج از چین برای آن اهمیت کمی ندارد و می‌توان پیش‌بینی کرد که S13 اولترا هرطور که شده به سوی بازارهای جهانی راه خود را پیدا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

طبق گزارش‌ها، این گوشی احتمالا اواخر پاییز راهی بازار خواهد شد اما اینکه چه زمانی به ایران می‌آید، هنوز مشخص نیست. اما مجموعه می همراه، واردکننده اختصاصی محصولات شیائومی است که گوشی‌های جدید را برای فروشندگان وارد می‌کنند. در ادامه قیمت انواع گوشی شیائومی برای خرید عمده قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز