قیمت روز گوشی شیائومی 5 شهریور 1401/ شیائومی با سبقت از اپل، محبوب ترین برند شد

شیائومی که یک کمپانی فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند، تبلت، دوربین و بسیاری دیگر از محصولات دیجیتال است به تازگی گزارشی در خصوص وضع مالی کمپانی‌‌اش و همچنین سهم آن در بازار طی سه ماهه دوم سال 2022 را منتشر کرده است که در ادامه علاوه بر این موضوع، به قیمت گوشی شیائومی نیز پرداخته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی ادعا کرده است که در حال حاضر از اپل نیز سبقت گرفته و جایگاه دومین برند محبوب اسمارت‌فونی در بازار اروپا را دارد. بر اساس گزارش منتشر شده توسط اتاق خبر رسمی شیائومی، این کمپانی ادعا می‌کند که اکنون سهم شیائومی از کل نقل و انتقالات اسمارت‌فون در بازار اروپا برابر با 21.7 درصد است. بدین‌ترتیب شیائومی پس از سامسونگ به دومین برند محبوب اسمارت‌فون در بازار اروپا تبدیل شده و اپل در جایگاه سوم قرار گرفته است.

میزان و نقل و انتقالات اسمارت فون نشان می‌دهد که در سه ماهه دوم سال 2022، شیائومی در 55 بازار جهانی، جزو سه برند برتر به شمار می‌رود و همچنین از نظر نرخ نقل و انتقال گوشی‌های هوشمند در 67 بازار مختلف جهان جزو 5 تولیدکننده برتر بوده است. بر اساس اعلام شیائومی سهم این شرکت از بازار خاورمیانه، اروپا، آمریکای لاتین، جنوب‌شرق آسیا و آفریقا طی سه ماهه دوم سال 2022 در مقایسه با دوره سه ماهه قبلی رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

درآمد شیائومی نیز قابل توجه است؛ این کمپانی ادعا می‌کند که درآمد خارج از کشور آن برابر با 48.4 درصد از کل درآمد کسب شده توسط شیائومی است. یعنی قیمت گوشی شیائومی باعث شده است تا تقریبا نیمی از کل درآمد شیائومی مدیون فعالیت‌های تجاری این شرکت در خارج از خاک چین باشد.

آریاک سفر

درآمد برون‌مرزی شیائومی تنها طی دوره سه ماهه دوم سال 2022 معادل 34 میلیارد یوان (4.95 میلیارد دلار) بوده است. در بعد جهانی نیز شیائومی در ماه آگوست 2022 برای چهارمین سال متوالی درون 500 ثروت جهانی جای گرفت. این‌بار شیائومی رتبه 266 فهرست را به خود اختصاص داد و موقعیت خود نسبت به سال 2021 را 72 پله ارتقاء داد. شیائومی انتظار دارد که روند رشد شهرت این برند در عرصه جهانی کماکان تداوم داشته باشد.

می همراه یکی از واردکنندگان معتبر گوشی‌های شیائومی به بازار ایران است که مناسب ترین قیمت گوشی شیائومی را به خریداران عمده و مصرف‌کنندگان جزئی ارائه می‌دهد.

در ادامه قیمت گوشی‌های شیائومی قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز