قیمت روز گوشی شیائومی 30 مرداد 1401/ با فروش سازمانی شیائومی پوکو F4 آشنا هستید؟

پوکو یکی از برندهای موفق شرکت شیائومی است که توانسته سخت‌افزار قدرتمند را همراه با قیمت اقتصادی به کاربران ارائه دهد. جدیدترین محصول پوکو، Poco F4 است که تیرماه امسال معرفی شد و شرکت رایانه همراه به عنوان اولین شرکت واردکننده این گوشی شناخته می‌شود؛ ضمن اینکه مجموعه مذکور برای فروش سازمانی شیائومی هم آمادگی لازم را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مجموعه رایانه به عنوان تنها نماینده رسمی شیائومی در کشور، در قالب فروش سازمانی شیائومی می‌تواند محصولات این کمپانی را به صورت عمده برای سازمان‌ها یا اشخاص فراهم کند. همانطور که گفته شد، در حال حاضر دستگاه پوکو F4 با اقبال خوبی در بازار روبرو شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه رایانه همراه، این محصول شیائومی یا سایر کالاهای مورد علاقه خود را از این طریق به صورت عمده یا خرده، خریداری کنند.

پوکو اف 4 دارای تراشه اسنپ دراگون 870 و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی است. Poco F4 با رم‌های 6، 8 و 12 و رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز روانه بازار شد. یکی از نقاط قوت این دستگاه دوربین 64 مگاپیکسلی و سلفی 20 مگاپیکسلی آن است که هر خریدار علاقمند به عکاسی را وسوسه می‌کند.

پوکو سعی کرده تا در خصوص نمایشگر این گوشی هم به خوبی عمل کند و یک صفحه نمایشگر AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای پوکو F4 در نظر گرفته است. همچنین این دستگاه دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و مجهز به فناوری 5G است.

آریاک سفر

هر چند که Poco F4 به عنوان یک گوشی میان رده روانه بازار شد؛ اما با نقاط قوت کم‌نظیر و قیمت مناسب خود می‌تواند از برخی لحاظ هم­رده پرچم­داران تلفن همراه باشد. از آنجایی که این محصول به تازگی توسط شرکت رایانه همراه به ایران وارد شده و مدت زمان کوتاهی از عرضه آن می‌گذرد، کمی زمان لازم است تا توجه خریداران را به خود جلب کند. در ادامه، قیمت روز گوشی‌های شیائومی را مشاهده خواهید کرد؛

 

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز