قیمت روز گوشی شیائومی 3 شهریور 1401/ بهترین گزینه خرید گوشی شیائومی تا 11 میلیون تومان

لست سکند

هر چند که 11T شیائومی جزء گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود؛ اما ویژگی‌های سخت‌افزاری خوبی دارد و برای افرادی که قصد خرید گوشی شیائومی در بازه قیمت 9.5 تا 11.5 میلیون تومان را دارند گزینه مطلوبی به نظر می‌رسد. بطور کلی، نمایشگر با کیفیت، باتری قدرتمند و صدای استریو از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود. در این مطلب، کاماپرس به بررسی بیشتر این محصول می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شیائومی خلاقیت زیادی در طراحی بدنه این گوشی به خرج داده است؛ بدنه‌ای از جنس شیشه که با خطوط فلزی پشت آن، زیبایی طراحی‌اش دو چندان شده است. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که اغلب بدنه‌های شیشه‌ای مشکل جاگذاری اثر انگشت هم دارند که با گذاشتن یک قاب این مشکل برطرف می‌شود.

11T شیائومی دارای یک نمایشگر امولد 6.67 اینچی، رزولوشن 1080 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی است که توانایی نمایش بیش از یک میلیارد رنگ را دارد. شیائومی، جذابیت‌های این گوشی را در بخش طراحی و نمایشگر متوقف نمی‌کند و در بخش باتری هم عالی ظاهر می‌شود.

11تی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه دارد که با آداپتور فست شارژ 67 واتی آن، کاربران می‌توانند در یک ربع حدود 50 درصد باتری گوشی خود را شارژ کنند! این دستگاه دارای سنسور 108 مگاپیکسلی دوربین اصلی، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و  5 مگاپیکسلی ماکروسنسور است. دوربین سلفی آن هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

با این محصول، خرید گوشی شیائومی در این بازه قیمتی برای بسیاری از افراد کار راحتی به نظر می‌رسد؛ مخصوصاً اینکه این شرکت از یک تراشه Dimensity 1200 5G برای 11تی استفاده کرده است. این پردازنده از پردازنده‌های پرچمدار مدیاتک است که البته با مشکل داغی هم روبرو است. در کل، 11T در بخش پردازشی عملکرد خوبی دارد و خریداران را راضی نگه خواهد داشت.

در جدول زیر، قیمت روز 11تی و برخی دیگر از محصولات شیائومی را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز