قیمت روز گوشی شیائومی 29 مرداد 1401 / با شرایط درخواست نمایندگی شیائومی آشنا هستید؟

آن دسته افرادی که هر از چندگاهی اخبار بازار موبایل را دنبال می­‌کنند، حتما متوجه شده­‌اند که شرکت شیائومی هر چند هفته یک‌بار مدلی جدید از گوشی­‌های خود را رونمایی می­‌کند. مجموعه رایانه همراه هم بعد از درخواست نمایندگی شیائومی در سال 1393 توانست تمام مدل‌های گوشی موبایل شیائومی و البته سایر محصولات دیجیتال این شرکت را با گارانتی اصلی و برچسب می همراه ارائه دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

البته بعضی‌ها شاید تصور کنند که لوازم دجیتال از جمله گوشی موبایل های شیائومی کیفیت آنچنانی نداشته باشد؛ در صورتی‌که به جرات می‌توان گفت گوشی­‌های پرچم­دار شیائومی با کیفیت بالا و قیمت‌­های مناسب­‌تر، روز به روز عرصه را بر سایر رقبا تنگ­تر می‌کند. این شرکت با توجه به طیف وسیع مصرف­‌کنندگان، در هر عرضه خود به یک جنبه جدید از گوشی­‌های خود تاکید می­‌کند تا خرید برای مشتریانش راحت­تر شود. به همین دلیل هر روز بر تعداد خریداران و طرفداران این مدل از گوشی‌های تلفن همراه اضافه می‌شود. از این رو، افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این بازار را دارند، می‌توانند با توجه به محبوبیت این شرکت در بازار جهانی، همین حالا برای درخواست نمایندگی شیائومی از طریق مجموعه رایانه همراه اقدام کنند.

با می 11 اولترا ، پرچمدار شیائومی آشنا شوید

یکی از پرچم­داران شیائومی، مدل می 11 اولترا است که می‌تواند رقیب اصلی گلکسی s21 سامسونگ باشد. دوربین اصلی Mi 11 Ultra از دومین سنسور بزرگ تصویر در صنعت استفاده می ‌کند. رزلوشن WQHD+، اسنپ دراگون SoC 888، مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار و شارژ بی ‌سیم 67 واتی فوق‌ العاده سریع این گوشی باعث می‌شود تا هر خریداری را وسوسه کند. اما همانطور که می‌دانید، شیائومی توجه ویژه­ای هم به عرضه گوشی‌های اقتصادی دارد تا هر فردی بتواند با پرداخت مبلغ کمتر نسبت به سایر گوشی‌ها، تلفن همراهی با کیفیت قابل توجه در دست داشته باشد. همین امر باعث شده تا نام این شرکت در سال‌های گذشته در میان کاربران ایرانی شیائومی نیز محبوب شود و تعداد فروشندگان و سرمایه­گذاران برای درخواست نمایندگی شیائومی بالا برود.

همچنین، قیمت روز گوشی‌های شیائومی در روزهای گذشته نشان‌دهنده کاهش قیمت در این بازار است که می‌تواند تقاضا را در بین مردم برای اقبال به این مدل‌ها افزایش دهد. در ادامه، قیمت روز بعضی از مدل‌های گوشی شیائومی را مشاهده می‌کنید؛

آریاک سفر

انتهای پیام

 

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز