قیمت روز گوشی شیائومی 2 شهریور 1401/ پرطرفدارترین گوشی شیائومی را بشناسید

آمارها نشان می‌دهد که ردمی نوت 9 اس شیائومی، محبوب‌ترین محصول این شرکت در بین کاربران است. اغلب افراد هنگام خرید در بازار موبایل، با انواع قیمت گوشی شیائومی با کیفیت‌های مختلف مواجه می‌شوند که کار را کمی سخت می‌کند. در چنین مواقعی بهتر است که نظرات سایر کاربران توجه کرد. ممکن است همچنان برای عده زیادی این مسئله تعجب‌برانگیز باشد که یک عضو از خانواده میان‌رده‌های شیائومی به محبوبیت زیاد در بین کاربران ایرانی دست پیدا کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این محصول پرطرفدار می‌پردازیم؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

Redmi note 9s همه ویژگی‌هایی که کاربران بیشتری دنبالش هستند را همزمان در خودش جمع کرده است: نمایشگر عریض، باتری حجیم، دوربین و تراشه کارآمد. شیائومی برای این دستگاه از یک بدنه شیشه‌ای استفاده کرده است که این ویژگی حتی در بین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ هم کمتر به چشم می‌خورد.

این دستگاه دارای نمایشگر IPS LCD با اندازه 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 است. بزرگی این نمایشگر برای افرادی که اهل فیلم و بازی هستند بسیار عالی است؛ اما نمی‌توان گفت که کیفیت فوق‌العاده‌ای هم دارد. وزن گوشی مقداری سنگین است، علت آن هم باتری قدرتمند 5020 میلی آمپری ردمی نوت 9 اس است که شارژدهی را برای کاربران تا 2 روز کامل راحت می‌کند.

ضمن اینکه با آداپتور 18 واتی، این دستگاه در مدت زمان 1 ساعت شارژ می‌شود! ردمی نوت 9 اس دارای سنسور لنز اصلی 48 مگاپیکسل، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل است. یکی دیگر از نقاط قوت آن، سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است که در این بازه قیمت عالی است. همچنین شیائومی برای بخش سخت افزاری از پردازنده Snapdragon 720G استفاده کرده است.

آریاک سفر

هنگام خرید گوشی، قیمت گوشی شیائومی نسبت به سایر رقبا برای بسیاری از افراد به صرفه‌تر به نظر می‌رسد. ردمی نوت 9 اس از نظر کاربران بهترین گوشی شیائومی و بهترین گوشی‌ای است که در بازه قیمت 5 میلیون تومان می‌توان خرید!

در جدول زیر قیمت برخی از دیگر محصولات شیائومی را می‌توانید مشاهده کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز