قیمت روز گوشی شیائومی 17 شهریور 1401/ خرید گوشی موبایل شیائومی گیمینگ؛ انتخابی مقرون به صرفه

لست سکند

گوشی پوکو اف 4 جی تی یک گوشی گیمینگ با پردازنده رده‌بالا است که به‌اندازه قابل توجهی قیمت کمتری از رقبای خود دارد. این باعث می‌شود که خرید گوشی موبایل شیائومی در رده کاربری گیمینگ مورد توجه قرار بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی پوکو اف 4 جی تی از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به یک گوشی گیمینگ است. بدنه پشتی از شیشه است و قاب دور دستگاه هم از آلومینیوم ساخته شده است. تنها بخش پلاستیکی گوشی حاشیه دور نمایشگر است.

پوکو حسگر اثرانگشت را در این گوشی، زیر نمایشگر قرار نداده و درعوض آن را به حاشیه کناری منتقل کرده است. همچنین خبری از جک 3.5 میلی‌متری هم نیست ولی بلندگوهای استریو هم صدای باکیفیتی دارند. دکمه‌های تریگر کناری گوشی هم قابل توجه هستند. عملکرد دو دکمه کشویی در سمت راست گوشی شباهت زیادی به تریگرهای یک گیم‌پد دارد ولی برخلاف گیم‌پدها، در اینجا این دکمه‌ها لمسی هستند و به‌جای کنترل‌های لمسی روی نمایشگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین هنگامی هم که احتیاجی به آن‌ها نباشد، می‌توان دکمه‌ها را به داخل بدنه گوشی انتقال داده تا به‌طور اتفاقی لمس نشوند.

تنظیم رنگ هوشمند در نمایشگر پوکو اف 4 جی تی

راز آسمان پایتخت

پوکو اف 4 جی تی با یک نمایشگر 6.67 اینچی امولد 120 هرتزی عرضه شده است. پنل گوشی همچنین دارای حالت‌های مختلفی مثل Vivid است. این حالت یک حالت تنظیم رنگ هوشمند است و بسته به محتوا، رنگ‌ها و روشنایی پنل را تنظیم می‌کند. نقطه قوت دیگر این نمایشگر، روشنایی عجیب و غریب آن است. پوکو F4 GT به‌شکل عجیبی در زیرنور، می‌تواند محتوا را با وضوح قابل توجهی نشان دهد.  این نمایشگر همچنین با رفرش‌ریت 120 هرتز عرضه شده و محتوا را به روان‌ترین شکل ممکن پخش خواهد کرد.

پوکو اف 4 جی تی چگونه عملیات را پردازش می‌کند؟

این گوشی گیمینگ پوکو، با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شده است. عملکرد این پردازنده در استفاده‌های معمولی، کاملا در شان یک پردازنده پرچمدار است.

گفتنی است که این گوشی در هنگام اجرای بازی‌ها، کمتر می‌تواند پردازنده را بالاترین سطح عملکردی خود نگه دارد. البته این مشکل بیشتر مربوط به بالا رفتن حرارت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 است و تقریبا تمام گوشی‌هایی که با این پردازنده عرضه شدند، با این مسئله مواجه هستند. با این همه، عملکرد گوشی در استفاده معمولی کاملا در حد گوشی‌های پرچمداران است و با وجود مشکل داغی، بازی‌ها نیز بدون مشکل اجرا می‌شوند.

باتری پوکو اف 4 جی تی

در بخش دوربین، گوشی Poco F4 GT دارای 3 دوربین است. یک لنز 50 مگاپیکسلی که به‌عنوان لنز اصلی در اختیار شما قرار می‌گیرد و 2 لنز 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو.

بالا رفتن حرارت گوشی و همچنین روشنایی بسیار بالای نمایشگر تحت نور مستقیم، همگی فاکتورهایی هستند که سبب می‌شوند باتری خیلی زود تخلیه شود.  ممکن است هنگام بازی، شارژ گوشی خیلی زود تمام شود. پوکو نیز با علم به این موضوع، این گوشی را با پشتیبانی از شارژ 120 وات وارد بازار کرده است. سرعت شارژ بسیار عالی است و می‌تواند گوشی را ظرف مدت تنها 10 دقیقه از 0 به 50 درصد برساند و پس از گذشت 24 دقیقه هم، باتری کاملا شارژ خواهد شد.

قیمت این گوشی، باتوجه به پردازنده رده بالایی که دارد نسبت به رقبایش مناسب است و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید گوشی موبایل شیائومی باشد. در ادامه قیمت این گوشی و دیگر گوشی‌های شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز