قیمت روز گوشی شیائومی 14 شهریور 1401/ گوشی ردمی A1 به‌زودی معرفی می‌شود

لست سکند

گزارش‌ها نشان می‌دهند شیائومی به زودی یک گوشی جدید با قیمتی اقتصادی معرفی خواهد کرد که نام آن ردمی A1 است که قطعا مانند هر محصول دیگر این شرکت، شامل گارانتی شیائومی هم خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، درحالی که هنوز زمان دقیق رونمایی و قیمت گوشی ردمی a1 مشخص نیست، مشخصات و همچنین رندرهایی از این گوشی، به صورت رسمی و غیررسمی منتشر شده است.

صفحات رسمی از چند رنگ لطیف و ملایم برای این محصول خبر داده‌اند. تصاویر هم نشان می‌دهند که پنل پشتی این دستگاه بافتی شبیه چرم خواهد داشت. همچنین افزوده‌اند که این گوشی جدید ردمی از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

صفحات غیر رسمی هم به برخی مشخصات احتمالی دامن می‌زنند. مثلا اینکه ردمی A1 دارای نمایشگری 6.52 اینچی خواهد بود. این پنل وضوحی برابر با 1600 در 720 پیکسل دارد و نسبت تصویر آن نیز  20:9 خواهد بود. در بخش سخت‌افزار نیز به نظر می‌رسد که این مدل جدید ردمی مجهز به تراشه هلیو A22 مدیاتک باشد.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این موارد، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت آن از شارژ 10 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از میان دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به مواردی نظیر پشتیبانی از 2 سیمکارت، درگاه کارت حافظه microSD، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و رادیو FM اشاره کرد.

ابعاد گوشی جدید ردمی 164.9 در 76.75 در 9.09 میلی‌متر ذکر شده و وزن آن نیز معادل 192 گرم خواهد بود. سایر قابلیت‌های این مدل عبارتند از بلوتوث 5.0، وای‌فای 2.4 گیگاهرتزی و اندروید 12.

ردمی A1 در بخش دوربین دارای یک حسگر 8 مگاپیکسلی اصلی است و این لنز توسط یک دوربین دیگر که احتمالا جهت تشخیص عمق کاربرد دارد، همراهی می‌شود. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی عنوان شده است.

احتمالا این گوشی جدید به زودی در بازار هند رونمایی شود. شنیده‌ها حاکی از این هستند که شیائومی ردمی جدید به بازار جهانی هم عرضه خواهد شد، بنابراین می‌تواند در ایران نیز توسط نمایندگی شیائومی با گارانتی شیائومی عرضه شود.

در ادامه قیمت دیگر گوشی‌های شیائومی قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز