قیمت روز گوشی شیائومی 10 شهریور 1401/ چهار روز تا معرفی گوشی‌های جدید پوکو

لست سکند

پوکو که در واقع، نماینده شیائومی به شمار می‌رود، قصد دارد در تاریخ 14 شهریور گوشی‌های پوکو m5 و پوکو m5s را راهی بازار جهانی کند. مسلما شرکت‌های نمایندگی شیائومی هم بر اساس برنامه‌ریزی این مجموعه، گوشی‌های جدید را وارد خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، پوکو مدتی است که روی ساخت یک سری گوشی هوشمند میان‌رده مشغول کار بوده تا بتوانند این گوشی‌ها را در سبد محصولاتش اضافه کند. این دو محصول پوکو m5 و پوکو m5s نام خواهند داشت.

چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه پوکو می‌خواهد تراشه مدیاتک هلیو 99G را بع عنوان قلب تپنده در یک گوشی استفاده کند. اکنون به نظر می‌رسد که گوشی M5 همان محصول است.

پوکو M5 یک نمایش 6.58 اینچی از نوع ال سی دی هم خواهد داشت که وضوح آن +FHD خواهد بود. به عنوان منبع تغذیه، برای این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که کاربر می‌تواند با شارژر ۳۳ واتی آن را شارژ کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت ادغام شده با کلید پاور، سه ترکیب حافظه‌ رم و حافظه‌ داخلی ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایت، اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

در رابطه با پوکو M5s اما هیچ اطلاعات به خصوصی درباره مشخصات فنی‌اش در دست نیست اما گفته می‌شود  قرار است در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید در دسترس قرار بگیرد و از لحاظ ترکیب حافظه‌ی داخلی و حافظه‌ی رم هم دقیقا همانند پوکو M5 باشد.

پیش‌تر گفته شده که پوکو قصد استفاده از دو تراشه‌ی هلیو G99 و G95 یا حتی G80 را درون محصولات جدید خود دارد. اگر M5 به G99 مجهز شود، پوکو M5s، یا G95 را به عنوان قلب تپنده در خود خواهد داشت  یا G80. نوت ۱۰S از تراشه‌ی G95 بهره می‌برد و این یعنی به احتمال زیاد پوکو M5s هم باید همین وضعیت را داشته باشد.

نمایندگی شیائومی در ایران نیز گوشی‌های جدید پوکو که زیرمجموعه برند مطح چینی شیائومی است را وارد می‌کند. در ادامه مطلب قیمت گوشی‌های شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز