قیمت روز گوشی شیائومی 1 شهریور 1401/ بهترین گزینه خرید گوشی شیائومی تا 8 میلیون تومان

لست سکند

در چند سال اخیر، شرکت شیائومی به خوبی توانسته در برابر رقبای غول‌پیکر خود مانند آیفون و سامسونگ ظاهر شود و چندی پیش هم به عنوان فروشنده اول گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شد. دلیل عمده این اتفاق، عرضه گوشی با تنوع بالا و کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است که خریداران زیادی را به سمت خرید گوشی شیائومی جذب می‌کند. در ادامه کاماپرس قصد دارد تا بهترین گوشی­ شیائومی را در بازه قیمت بین 8 و 9 میلیون تومان بررسی کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ردمی نوت ۱۰ پرو برای افرادی که قصد خرید گوشی شیائومی باکیفیت و البته میان‌رده را دارند، بسیار فریبنده خواهد بود.

جنس قاب این گوشی بر خلاف بسیاری از گوشی‌های میان‌رده، شیشه‌ای است و به وسیله گوریلاگلس 5 در برابر خط و خش محافظت می‌شود. این دستگاه از گواهی IP53 نیز پشتیبانی می‌کند و به این معناست که در برابر پاشش قطرات آب مقاومت دارد.

ردمی نوت 10 پرو  یک صفحه نمایشگر 6.67 اینچی اَمولد با وضوح تصویر FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. این در حالی است که گلکسی 72 سامسونگ با اختلاف قیمت چند میلیون تومانی از بدنه پلاستیکی و یک نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی برخودار است!

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر، یکی از بهترین رابط‌های کاربری موجود در گوشی‌های هوشمند، رابط کاربری گوشی‌های شیائومی است و قابلیت شخصی‌سازی بسیار دارد.

قسمت جالب دیگر ماجرا این است که این دستگاه از لحاظ ظرفیت باتری هم قدرتمند است و شیائومی برای آن یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. شیائومی حتی در بخش دوربین هم به خوبی ظاهر شده و ردمی نوت 10 پرو دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است تا عکاسی حرفه‌ای را برای کاربران آسان‌تر کند.

تمام این امکانات زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید این گوشی با کیفیت در بازه قیمت 8-9 میلیون تومان قرار دارد. خرید گوشی شیائومی همچنان برای بسیاری از افراد تردید برانگیز است؛ اما این شرکت به خوبی توانسته در این سال‌ها اعتماد خریداران را جلب کند. در جدول زیر قیمت برخی از محصولات شیائومی را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز