قیمت روز مینی کامپیوتر 24 مرداد 1401 / راهنمای خرید مینی کامپیوتر یونیوو

 مینی کامپیوتر همانطور که از نام آن پیدا است، دارای ابعادی کوچک‌تر از کامپیوترهای معمولی است و همین موضوع می‌تواند دلیل خوبی برای خرید مینی کامپیوتر باشد. امروزه استفاده از مینی پی سی به عنوان کیس کامپیوتر خانگی برای دانش آموزان، ادارات یا شرکت‌های کوچک با محدودیت فضا بسیار رایج است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مینی کامپیوتر ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مینی کامپیوترها معمولا قابلیت انجام تمام کارهای یک کامپیوتر استاندارد را دارند و تنها از نظر وزن و حجم با آن‌ها متفاوت هستند؛ با این حال، این محصولات نیز در انواع گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند. در حال حاضر مینی کامپیوترهای یونیوو یکی از انواع باکیفیت این محصول هستند که در انواع متعدد و با قیمت مناسب قابل خریداری هستند.

مزایای خرید مینی کامپیوتر

مینی کامپیوترها تقریبا بیشتر قابلیت‌های یک کامپیوتر رومیزی را داشته و قطعات سخت افزاری آن‌ها به جای کیس، در یک جعبه کوچک قرار داده می‌شود. از این محصول در ادارات و سازمان‌ها‌، دستگاه‌های خودپرداز، تدوین محتوا، مانیتورینگ دوربین‌های مداربسته، ساخت ربات و عنوان کیس خانگی استفاده می‌شود.

خرید مینی کامپیوتر یا همان مینی پی سی علاوه بر ابعاد کوچک و اشغال فضای کم، دارای مزایای بسیار دیگری است؛ از جمله آن می‌توان به هزینه و قیمت کم‌تر نسبت به یک کیس معمولی، کاربری آسان، قابل حمل بودن، سریع بودن، قابلیت استفاده مداوم و 24 ساعته، قابلیت پشتیبانی از چند مانیتور به صورت همزمان، عمر بالا، میزان خرابی کمتر و هزینه نگهداری پایین اشاره کرد.

آریاک سفر

خرید مینی کامپیوتر یونیوو

برند ایرانی یونیوو به عنوان یکی از برندهای معتبر و باکیفیت مینی پی سی در حال حاضر به طراحی و تولید چندین مدل مینی کامپیوتر با ویژگی‌های گوناگون پرداخته است. مینی پی سی یونیوو مدل UR1-H310، یکی از انواع خوش‌قیمت این محصول است.

با مینی کامپیوتر یونیوو مدل UR1-H310 آشنا شوید

این مدل مینی پی سی توسط شرکت بهین تکنولوژی طراحی و تولید شده است. این محصول در حال حاضر با دسکتاپ مقایسه شده و حتی به عنوان رقیب آن مطرح می‌شود. این دستگاه به یک مادربورد قوی از برند ایسوس و همچنین فن و هیت سینک مخصوص مجهز شده است. دیگر قابلیت‌های این محصول شامل قابلیت شخصی سازی پردازنده ، هارد و رم، پشتیبانی از پردازنده‌های اینتل, Corei5, Corei3, Pentium, Celeron و دو اسلات مموری قابل ارتقا تا 32 گیگابایت است. ضمن این‌که این دستگاه با موس و کیبورد ارائه می‌شود.

قیمت این مدل مینی کامپیوتر و دیگر مدل‌های مینی پی سی از برند یونیوو در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : بهین تکنولوژی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز