قیمت روز موبایل 20 مرداد 1401 / جدیدترین گوشی شیائومی ، رقیب سامسونگ، به بازار می‌آید

لست سکند

روز گذشته، سامسونگ از جدیدترین گوشی های تاشوی خود پرده برداری کرد؛ حالا طرفداران خرید گوشی شیائومی در انتظار رونمایی از میکس فولد 2 هستند که امروز رونمایی می‌شود و احتمالا با گوشی های سامسونگ رقابت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رویداد بزرگ شیائومی، امروز در چین برگزار می‌شود اما پیش از برگزاری، پوستر فاش شده از رویداد، اطلاعاتی را از گوشی شیائومی میکس فولد 2 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پوستر شیائومی میکس فولد 2 نشان می‌دهد که طراحی پشت آن در مقایسه با مدل قبلی خود تفاوت‌هایی دارد. این دستگاه دارای تنظیمات دوربین افقی است.

همچنین دوربین سه‌گانه بهینه شده توسط لایکا و یک فلاش LED نیز در پشت گوشی مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که در لبه سمت راست دستگاه، کنترل‌کننده صدا تعبیه شده باشد و دکمه پاور در لبه سمت راست، نقش اسکنر اثر انگشت را نیز ایفا کند. هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلوی این گوشی جدید وجود ندارد اما دوربین پشتی آن احتمالا شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود.

بر اساس اطلاعات فاش‌شده قبلی، میکس فولد 2 احتمالا در هنگام باز شدن ضخامت 5.4 میلی متری دارد و وقتی تا شود، اندازه آن 11.2 میلی متر خواهد بود که با این ابعاد حتی نازک‌تر و ظریف‌تر از گلکسی زد فولد 4 است. وزن دستگاه نیز حدود 262 گرم است.

راز آسمان پایتخت

خرید گوشی شیائومی ، سامسونگ و اپل

میکس فولد 2 از یک باتری 4500 میلی آمپری تغذیه می‌کند که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند اما هنوز مشخص نیست که دستگاه از شارژر بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هم قلب تپنده گوشی تاشو جدید است. احتمالا این رقیب جدید سامسونگ، در دو نسخه 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی جهت خرید گوشی شیائومی عرضه شود.

با وجود رونمایی از گوشی‌های جدید، گوشی‌های پیشین شیائومی هم همچنان طرفداران خود را در بازار ایران از دست نداده‌اند. از این رو، در ادامه این مطلب قیمت آن‌ها همراه با تخفیف باغ کالا در مقایسه با قیمت دیگر برندها، قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : باغ کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز