قیمت روز موبایل 19 مرداد 1401 / رونمایی سامسونگ از گوشی های جدید

لست سکند

امروز، تا چندساعت دیگر، رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ برگزار می‌شود. رویدادی که در آن از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ که شامل گوشی‌های تاشوی این برند نیز می‌شوند، پرده‌برداری خواهد شد و قطعا بازار خرید گوشی سامسونگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ از چندین هفته پیش از رونمایی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 خبرداده است و از سوی دیگر، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ و ایرباد آن نیز در رویداد پیش رو معرفی خواهند شد. ظاهرا هر دو گوشی گلکسی فولد 4 و فلیپ 4 در تاریخ 5 شهریور برای منتظران خرید گوشی سامسونگ موجود خواهند بود.

اطلاعات افشاشده نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی زد فولد 4 دارای یک نمایشگر 7.6 اینچی امولد داخلی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی است و همچنین احتمالا این گوشی از یک نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی بهره می‌برد.

زد فولد 4 در زمینه سخت‌افزار به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود، که توسط رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی همراهی می‌شود. دوربین‌های به کار رفته در آن نیز شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماژول فوق عریض و تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی هستند. ظرفیت باتری زد فولد 4 برابر 4400 میلی‌آمپر ساعت است که انتظار می‌رود با سرعت 25 وات شارژ شود.

راز آسمان پایتخت

در سوی دیگر گلکسی زد فلیپ 4 ، به یک نمایشگر 6.7  اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی مجهز شده است. این گوشی نیز مانند برادر بزرگترش از تراشه پرچمدار کوالکام یا همان اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره برده و به نظر می‌رسد در کنار رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی، مجهز به دو دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، باتری 3700  میلی‌آمپر ساعتی باشد.

اکنون، گوشی پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 22 اولترا است که با تخفیف باغ کالا، به قیمت 36 میلیون و 549 هزار تومان به فروش می‌رسد. سامسونگ بسیاری دیگر از گوشی‌های میان‌رده با قیمت اقتصادی را نیز روانه بازار کرده است که اگر کسی قصد خرید گوشی سامسونگ داشته باشد، می‌تواند روی آن‌ها حساب کند. در ادامه این مطلب، لیست و قیمت پرطرفدارترین گوشی‌های سامسونگ قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : باغ کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز