قیمت روز موبایل 15 مرداد 1401 / احتمال افزایش قیمت آیفون 14 نسبت به نسل پیشین

اپل خود را برای معرفی سری گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش یعنی آیفون ۱۴ آماده می‌کند. آیفون 14 در تاریخ 22 شهریور سال جاری، رونمایی خواهد شد و این روزها، گمانه‌زنی‌ها درباره لیست قیمت آیفون 14 تقویت می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیش از این کارشناسان حدس می‌زدند که قیمت آیفون 14 از 899 دلار آغاز می‌شود، یعنی 100 دلار بیشتر از آیفون 13!

اما اکنون، گزارش‌های جدیدتر حاکی از آن هستند که لیست قیمت آیفون حفظ خواهد شد و اپل، قیمت گوشی‌های جدید خود را تا حد ممکن، پایین نگه می‌دارد.

این گزارش مبنی بر این است که نمی‌توان به خبرهای افزایش قیمت آیفون 14 اطمینان کرد، بلکه رکود اقتصادی بازار جهانی باعث شده است تا اپل تلاش کند گوشی آیفون 14 را با همان قیمت نسل پیشین خود، یعنی قیمت آیفون 13 ، روانه بازار کند. همچنین در عین حال، مدل‌های رده‌پایین آیفون ۱۳ به عنوان مثال گوشی آیفون ۱۳ مینی ۷۲۹ دلار قیمت دارد. اکنون که در سری جدید مدل مینی دیگر وجود ندارد، افزایش قیمت آیفون ۱۴ به ۸۹۹ دلار ممکن است بسیاری از کاربران را از خرید این محصول منصرف کند. با این تفاسیر گفته می‌شود که این گوشی هوشمند همانند آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

آریاک سفر

اما گفتنی است که حفظ قیمت نسل قبلی، تنها برای مدل پایه آیفون 14 است و بعید نیست که بقیه مدل‌ها افزایش قیمت داشته باشند، به خصوص اینکه افزایش قیمت مواد اولیه، محدودیت‌های عرضه و سایر دلایل اقتصادی به این حدس، دامن می‌زند، مثلا شرکت TSMC نیز قصد دارد در سال جاری نیز قیمت‌ها را تا ۸ درصد افزایش دهد و دور از انتظار است که کاربران مشمول پرداخت این هزینه نباشند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که طرفداران آیفون باید ۱۰۹۹ دلار برای آیفون ۱۴ پرو و ۱۱۹۹ دلار برای آیفون ۱۴ پرو مکس بپردازند. البته باید توجه داشت که اپل هنوز خبری رسمی مبتنی بر افزایش قیمت آیفون 14 نسبت به مدل‌های قبلی، اعلام نکرده است و باید تا 22 شهریور امسال منتظر ماند. با این وجود، لیست قیمت آیفون این روزها مقصد جستجوی بسیاری از کاربران است و از این رو، قیمت پرطرفدارترین آیفون ها با تخفیف باغ کالا همچنین قیمت پرطرفدارترین گوشی‌های سامسونگ، ارائه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : باغ کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز