قیمت روز موبایل 13 مرداد 1401 / گوشی سامسونگ همچنان یکه‌تازی می‌کند

یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل در ایران، سامسونگ است. سامسونگ چندسالی است که انواع گوشی را با قیمت‌های مختلف راهی بازار می‌کند و از آنجا که این اختلاف قیمت‌ها، باعث می‌شود تمامی اقشار بتوانند گوشی‌ بخرند، بسیار پرطرفدار است. لیست قیمت سامسونگ نشان می‌دهد که چه با حدود دو میلیون و 39 هزار تومان و چه با 36 میلیون تومان، می‌توان یک گوشی سامسونگ در دست گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گرچه دیگر از گوشی‌های زیر دو میلیون تومانی سامسونگ به علت افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها خبری نیست اما با این وجود، هنوز هم ارزان‌ترین گوشی‌ها از این برند هستند و این چنین است که طبق گزارش سامانه همتا؛ سامسونگ با 56 درصد، بیشترین سهم بازار موبایل ایران را از آن خود کرده است!

گوشی سامسونگ هم گران می‌شود؟

در روزهای اخیر، خبرهایی از دوباره گران شدن تلفن‌های همراه به گوش می‌رسد، به طوری که برخی گوشی‌ها در بازار نایاب شده‌اند یا اجازه واردات آن‌ها وجود ندارد. گوشی‌هایی که وارد نمی‌شوند بیشتر از برند اپل هستند، از این رو می‌توان حدس زد که همچنان سامسونگ بر بازار ایران پادشاهی کند.

حتی زمانی که بازار ایران توسط گوشی‌های گران‌قیمت نوکیا قبضه شده بود، پایین بودن نرخ گوشی در لیست قیمت سامسونگ که امکانات خوبی هم داشتند، آن‌ها را به یکی از گزینه‌های اصلی کاربران تبدیل کرد. قیمت گوشی سامسونگ در کنار طراحی و امکانات جذاب آن باعث شد رفته‌رفته کاربران موبایل خرید گوشی سامسونگ را به سایر برندها ترجیح دهند.

آریاک سفر

باید توجه داشت که تنها مزیت گوشی سامسونگ پایین بودن قیمت آن نسبت به گوشی های دیگر نیست، بلکه در کنار قیمت اقتصادی گوشی‌های میان‌رده، کیفیت نیز دارد. نمایشگرهای اختصاصی سوپر امولد، حسگرهای اختصاصی دوربین و البته پردازنده‌ی خودساخته و بهینه‌ی اگزینوس از فاکتورهای این کیفیت به شمار می‌رود.

قیمت روز گوشی های سامسونگ و اپل

در جدول زیر لیست قیمت سامسونگ برای مقایسه با برندهای دیگر و مشاهده انواع مد‌ل‌های آن، قابل مشاهده است. گوشی های سامسونگ در باغ کالا علاوه بر اینکه ناموجود نشده‌اند، با تخفیف نیز به فروش می‌رسند.

انتهای پیام

مرتبط با : باغ کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز