قیمت روز لپ تاپ 7 شهریور 1401 / محبوب‌ترین لپ تاپ لنوو برای گرافیست‌ها

لست سکند

خرید لپ تاپ مناسب یکی از ضروری‌ترین نیازهای گرافیست‌ها و دانشجویان این رشته است؛ چراکه استفاده و اجرای نرم افزارهای مخصوص این رشته، نیازمند سیستمی با سخت افزارهای قدرتمند است. انواع لپ تاپ لنوو نیز، به خاطر ویژگی‌های متنوع هر یک از محصولات این برند، در میان پرطرفدارترین لپ تاپ های بازار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ مورد نیاز گرافیست‌های حرفه‌ای باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا از هنگ کردن و کندی سیستم در حین کار جلوگیری شود. لپ تاپ لنوو مدل LEGION 5 – AAC یکی از قوی‌ترین مدل‌های این برند است که با کاربری امور سنگین گرافیکی، مهندسی و گیمینگ تولید شده است. کاماپرس در ادامه به معرفی این لپ تاپ می‌پردازد.

همه چیز درباره لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LEGION 5 – AAC

برند لنوو این مدل را در سال 2021 به عنوان جایگزینی قدرتمند برای سری Y540 رونمایی کرد. برند لنوو در طراحی ظاهری این محصول برای ساخت بدنه پشتی آن از فلز باکیفیت و مقاوم در برابر خط و خش بهره برده است؛ یکی از مزیت‌های این لپ تاپ مات بودن بدنه آن است که از باقی ماندن جای لک و اثر انگشت جلوگیری می‌کند. این لپ تاپ دارای قابلیت‌های متعددی است که در ادامه ذکر شده است؛

صفحه نمایش

برگ برنده این لپ تاپ در رقابت با سایر محصولات هم رده خود، صفحه نمایش آن است؛ این محصول با نمایشگر 15.6 اینچی با پنل IPS و وضوح تصویر فول اچ دی تولید شده است. ضمن این‎‌که نرخ به روز رسانی نمایشگر در این مدل 144 هرتز با رزولوشن 1920 در 1080 است که کیفیت بسیار واضح و شفافی را ارائه می‌کند. روشنایی تصویر در این محصول 250 نیت بوده و با بهره‌گیری از صفحه نمایش مات، از آسیب به چشم جلوگیری می‌شود.

راز آسمان پایتخت

کارت گرافیک و پردازنده

لنوو این محصول را به یک پردازنده Corei7 ساخته شرکت اینتل و پردازنده گرافیکی ساخته شرکت NVIDIA مجهز کرده است؛ این کارت گرافیک از نسل یازدهم و با معماری تیورینگ بوده و دارای 8 گیگابایت حجم اختصاصی است.

دیگر قابلیت‌های مدل LEGION 5 – AAC

سایر قابلیت‌های این لپ تاپ شامل 1 ترابایت حافظه اختصاصی، 32 گیگابایت رم، انواع پورت و درگاه‌ها، نور پس زمینه کیبورد، باتری لیتیومی 4 سلولی با طرفیت 80 وات در ساعت و دو فن مجزا برای سیستم خنک کننده است.

قیمت لپ تاپ لنوو مدل LEGION 5 – AAC

این لپ تاپ در حال حاضر با قیمت حدودی 49 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ این قیمت برای لپ تاپی با چنین ویژگی‌های سخت افزاری تاحد زیادی اقتصادی محسوب می‌شود. با وجود این قیمت روز لپ تاپ برای دیگر مدل‌های لنوو و سایر برندها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز