قیمت روز لپ تاپ 5 شهریور 1401 / قابلیت‌های محبوب‌ترین پرچمدار اچ پی

لست سکند

با توجه به اهمیت و ضرورت استفاده از لپ تاپ در دنیای امروز، شرکت‌ها و برندهای تولیدکننده لپ تاپ رقابت سختی در طراحی و تولید انواع لپ تاپ با امکانات و ویژگی‌های گوناگون دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت اچ پی یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در تولید انواع لپ تاپ با قابلیت‌های گوناگون است؛ تمامی محصولات این برند از جمله انواع لپ تاپ اچ پی ، از سطح کیفی بالا و ویژگی‌های ممتازی چون صفحه نمایش باکیفیت و ظرفیت حافظه بالا برخوردار هستند. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از پرطرفدارترین انواع لپ تاپ اچ پی می‌پردازد که پرچمدار این برند نیز محسوب می‌شود.

همه چیز درباره لپ تاپ اچ پی مدل OMEN 15-DH1001NE

شرکت اچ پی لپ تاپ های پرچمدار و رده بالای خود را در سری OMEN و مشخصات فنی بسیار مناسب و عملکرد فوق‌العاده طراحی و روانه بازار کرده است. لپ تاپ omen 15-dh1001ne یکی از مدل‌های محبوب و پرفروش این سری است که با طراحی ظاهری بسیار خاص و زیبایی تولید شده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این لپ تاپ، تجهیز آن به یک صفحه نمایش قدرتمند با ابعاد 15.6 اینچ، پنل IPS و رزولوشن فول اچ دی است. ضمن این‌که نرخ به روزرسانی تصویر در این لپ تاپ 144 هرتز است؛ تمام این ویژگی‌ها آن را به گزینه مناسبی برای فعالیت‌های مولتی مدیا و حتی گیم تبدیل کرده سات.

قابلیت‌های پرفروش‌ترین پرچمدار اچ پی

اچ پی در تولید این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند Corei7 شرکت اینتل و پردازنده گرافیکی شرکت NVIDIA بهره برده است. ضمن این‌که پردازنده این پرچمدار دارای قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 0.5 گیگاهرتز را دارد. در بخش حافظه نیز، لپ تاپ OMEN 15-DH1001NE به 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD، 32 گیگابایت رم  و 8 گیگابایت حجم گرافیک اختصاصی مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود انواع پورت‌ها و درگاه‌ها، صفحه نمایش مات، وبکم و نور صفحه کلید اشاره کرد. ضمن این‌که باتری این لپ تاپ از نوع  6 سلولی با ظرفیت 69 وات در ساعت و مدت شارژ دهی 2 تا 4 ساعت است.

قیمت لپ تاپ OMEN 15-DH1001NE اچ پی

این لپ تاپ یکی از محصولات رده بالای شرکت اچ پی است که با ارائه انواع آپشن‌ها و امکانات، علاوه بر کاربری عمومی، برای کاربری مالتی مدیا و گیمینگ(بازی) نیز مناسب است. این محصول در حال حاضر با قیمت 54 میلیون و 399 هزار تومان به فروش می‌رسد.

با وجود این، اگر به دنبال خرید لپ تاپ با قیمت ارزان یا حتی خرید محصولات سایر برندها هستید، قیمت روز لپ تاپ های دیگر نیز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز