قیمت روز لپ تاپ 3 شهریور 1401 / بهترین لپ تاپ ایسر برای دانش‌آموزان و دانشجویان

لست سکند

امروزه خرید لپ تاپ برای دانش آموزان و دانشجویان برای انجام بسیاری از امور تحصیلی مانند شرکت در کلاس‌های آنلاین، انجام تکالیف، سرچ و تحقیق و غیره، ضرورت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید یک لپ تاپ باکیفیت و با قیمت مناسب و اقتصادی برای دانش‌ آموزان و دانشجویان کار چندان راحتی نیست. در حال حاضر انواع گوناگونی از لپ تاپ در برندها و قیمت‌های مختلف در بازار موجود است؛ برند ایسر تبحر خاصی در طراحی و تولید لپ تاپ های اقتصادی با کاربری‌های عمومی دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از مدل‌های باکیفیت و خوش قیمت لپ تاپ ایسر برای دانش آموزان و دانشجویان می‌پردازد.

با لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-58G-30KZ آشنا شوید

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-58G-30KZ یکی از میان رده‌های باکیفیت این برند است که با قابلیت‌های گوناگون، گزینه بسیار مناسبی برای کاربری‌های عمومی و فعالیت‌های سبک دانش آموزان و دانشجویان است. ایسر در طراحی این محصول از جنس پلاستیک بهره برده که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و یکدست، مقاومت خوبی در برابر فشار و خمش دارد. این مدل حدود 20  میلی‌متر ضخامت و 1.8 کیلوگرم وزن دارد که وزن مناسب و قابل قبولی برای جابه‌جایی است.

این لپ تاپ از نظر صفحه نمایش نیز، ویژگی‌های خوبی را در این رده قیمتی ارائه می‌کند؛ این مدل از یک نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ دی، نرخ به روز رسانی 60 هرتز و روکش مات برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

قابلیت‌های لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-58G-30KZ

از ویژگی‌های این لپ تاپ برخورداری از پردازنده Corei3 شرکت اینتل و پردازنده گرافیکی شرکت NVIDIA است که برای انجام کاربری‌های عمومی و سبک قابل قبول و رضایت‌بخش است. حافظه داخلی این مدل 1 ترابایت از نوع HDD به علاوه 4 گیگابایت حافظه رم با قابلیت ارتقا است.

از دیگر ویژگی‌های مدل Aspire 3 A315-58G-30KZ می‌توان به 2 گیگابایت حجم گرافیک اختصاصی، تاچ پد چند لمسی، پورت HDMI و پورت USB اشاره کرد.

قیمت لپ تاپ میان رده ایسر

این لپ تاپ در حال حاضر در بازار با قیمت حدودی 14 میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ درواقع این مدل امکانات بسیار خوبی را در این رده قیمتی ارائه می‌کند.

با وجود این، اگر به دنبال خرید لپ تاپی با قابلیت‌های بیشتر یا خرید لپ تاپ با قیمتی پایین‌تر از برند ایسر یا سایر برندها هستید، قیمت سایر محصولات نیز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز