قیمت روز لپ تاپ 24 مرداد 1401 / با لپ تاپ گیمینگ اقتصادی لنوو آشنا شوید

لست سکند

انواع لپ تاپ لنوو به خاطر قیمت‌های مناسب پرطرفدار هستند و در این میان لپ تاپ های گیمینگ طرفداران بیشتری به خصوص در میان جوانان دارند؛ امروزه این مدل از لپ تاپ‌ها با ویژگی‌های مخصوص برای اجرای بازی، جایگزین انواع کنسول‌های بازی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ های گیمینگ با هدف اجرای بازی‌های سنگین و چند بعدی طراحی و تولید می‌شوند و باید ویژگی‌های خاصی همچون پردازنده قدرتمند، کارت گرافیک رده بالا، صدای باکیفیت و صفحه کلید انعطاف‌پذیر داشته باشند. به همین جهت قیمت لپ‌ تاپ های گیمینگ تقریبا بالا است. با این حال اگر به دنبال یک گیمینگ اقتصادی و باکیفیت هستید، لپ تاپ لنوو مدل Ideapad GAMING 3 15IHU6 یکی از گزینه‌های مناسب موجود در بازار است.

همه چیز درباره گیمینگ اقتصادی لنوو

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad GAMING 3 15IHU6 با پردازنده قدرتمند ساخته شرکت اینتل و همچنین کارت گرافیگ قوی NVIDIA GeForce RTX 3050 تولید و عرضه شده است. این مدل همچنین از صفحه نمایشی با ابعاد 15.6 اینچ و نرخ 60 هرتز بهره می‌برد. از مزایای این گیمینگ 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD، 16 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه گرافیک اختصاصی است.

لنوو در تولید این لپ تاپ از طراحی مدرن و لوکسی بهره برده که بسیار مورد استقبال جوانان قرار گرفته است. این مدل با وزن حدودی 2.2 کیلوگرم، بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است. در طراحی بدنه مدل گیمینگ 15IHU6 لنوو، از پلاستیک با کیفیت و مات استفاده شده که جای اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.

راز آسمان پایتخت

قیمت مدل Ideapad GAMING 3 15IHU6 لنوو

لپ تاپ گیمینگ Ideapad GAMING 3 15IHU6 در حال حاضر با قیمت حدودی 31 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد؛ این قیمت با توجه به قابلیت‌های این لپ تاپ و همچنین در مقایسه با سایر گیمینگ های موجود، بسیار به صرفه بوده و این مدل را در رده لپ‌ تاپ های اقتصادی لنوو قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به صفحه نمایش مات، کیبورد با نور پس زمینه، پشتیبانی از فرمان چند لمسی، 2 پورت USB و 1 پورت تایپ سی اشاره کرد. ضمن این‌که باتری این محصول از نوع سه سلولی با ظرفیت 45 وات در ساعت است.

برند لنوو در حال حاضر مدل های متعدد با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوناگونی را در بازار عرضه کرده است؛ قیمت سایر لپ تاپ های لنوو و لپ تاپ های دیگر برندها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز