قیمت روز لپ تاپ 23 مرداد 1401/ قابلیت های ویووبوک M509BA چیست؟

احتمالا نام ویووبوک بارها به گوش شما خورده باشد؛ سری ویووبوک از لپ تاپ های برند ایسوس، یکی از محصولات مهم و پرفروش این برند به شمار می‌آید. کمپانی ایسوس این سری لپ تاپ ها را با هدف کاربری عمومی و در مدل‌های گوناگونی تولید کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ ایسوس سری ویووبوک برای استفاده روزمره عموم مردم تولید و روانه بازار شده‌ است؛ این لپ تاپ ها برای استفاده در حوزه‌های گوناگون از جمله امور اداری، خانگی، روزمره، دانش آموزی و دانشجویی مناسب است. ویووبوکM509BA  ایسوس یکی از مدل‌های باکیفیت و خوش قیمت موجود در بازار است. کاماپرس در ادامه به بررسی قابلیت‌های این ویووبوک می‌پردازد.

همه چیز درباره ویووبوک اقتصادی M509BA

کمپانی ایسوس، ویووبوک M509BA را با اندازه صفحه 15.6 اینچ و رزولوشن 1366 در 768 برای کاربری‌های عمومی و روزمره تولید و عرضه کرده است. این ویووبوک از 2 مگابایت حافظه Cache، 8 و 12 گیگابایت رم و همچنین یک ترابایت هارد دیسک برخوردار است. این مدل در چند نوع و با ویژگی‌های متفاوتی عرضه شده که قیمت آن‌ها از 11 میلیون و 200 هزار تومان تا 14 میلیون و 100 هزار تومان است.

ویووبوک M509BA ایسوس چه قابلیت‌هایی دارد؟

ویووبوک اقتصادی ایسوس دارای وزن حدودی 1.9کیلوگرم است که آن را به گزینه مناسبی برای حمل و نقل تبدیل کرده است. پردازنده مورد استفاده در این لپ تاپ توسط AMD ساخته شده که برای استفاده روزمره، دانش‌آموزی و اداری مناسب و راضی کننده است. همچنین ایسوس در طراحی صفحه کلید این لپ تاپ از طراحی ارگونومیکی با فاصله حدودی 1.4 میلی‌متر بهره برده که تجربه تایپ بسیار راحتی را برای شما رقم می‌زند.

آریاک سفر

از دیگر قابلیت‌های لپ تاپ M509BA، می‌توان به صفحه نمایش مات، وبکم، اسپیکر، 2 پورت USB و یک پورت تایپ سی اشاره کرد. ضمن این‌که باتری این محصول از نوع لیتیوم یونی 2 سلولی با ظرفیت 2 وات ساعت بوده و تنها در 49 دقیقه تا حدود 60 درصد شارژ می‌شود.

اگر دنبال یک لپ‌تاپ با قیمتی به صرفه و اقتصادی، برای رفع نیازهای روزمره و نه چندان سنگین هستید، ویووبوک‌ M509BA گزینه مناسبی برای شما است؛ با این‌حال، قیمت دیگر مدل‌های ایسوس و سایر برندها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز