قیمت روز لپ تاپ 2 شهریور 1401 / همه چیز درباره میان رده محبوب ایسوس

با افزایش روزانه قیمت‌ها در بازار کالاهای دیجیتال، شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ رقابت سختی در طراحی و تولید انواع لپ تاپ های میان رده با سطح کیفی بالا و قیمت اقتصادی دارند. برند ایسوس نیز انواع لپ تاپ را متناسب با نیازها و بودجه کاربران عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت ایسوس برندی نام آشنا در تولید لپ تاپ است. این برند انواع لپ تاپ میان رده سری ویووبوک را با قیمتی اقتصادی و در پاسخ به نیازهای عمومی از جمله کارهای دانشجویی، دانش آموزی، فعالیت‌های روزمره، پروژه‌های سبک مهندسی و حسابداری طراحی کرده است. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از محبوب ترین مدل‌های ویووبوک ایسوس می‌پردازد.

آشنایی با لپ تاپ ایسوس مدل R565EA-UH51T-BG

برند ایسوس این مدل را با طراحی بسیار زیبا و شیک، ضخامت بدنه 20 میلی متر و وزن بسیار سبک 1.8 کیلوگرم تولید و روانه بازار کرده است. ضمن این‌که ایسوس این میان رده خوش قیمت را به انواع قابلیت‌ها از جمله پردازنده Corei5 و پردازنده گرافیکی شرکت اینتل مجهز کرده است.

این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نرخ به روز رسانی 60 هرتز است. ویژگی‌های صفحه نمایش این مدل همراه با اسپیکرها و بلندگوهای قدرتمند آن را به گزینه مناسب برای کاربری‌های مالتی مدیا تبدیل کرده است.

آریاک سفر

قابلیت‌های میان رده محبوب ایسوس

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس مدل R565EA-UH51T-BG برخورداری آن از انواع پورت‌ها از جمله پورت HDMI، 2 عدد پورت USB و یک عدد پورت تایپ سی است. همچنین این لپ تاپ دارای ویژگی‌هایی چون 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD، 8 گیگابایت حافظه رم با قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت، وبکم، نور صفحه کلید، حسگر اثر انگشت و باتری 2 سلولی با ظرفیت 37 وات در ساعت است.

قیمت لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EA-UH51T-BG

این لپ تاپ به عنوان یکی از محصولات میان رده برند ایسوس، در حال حاضر با قیمت حدودی 18 میلیون و 200 هزار تومان قابل خریداری است؛ این قیمت برای یک لپ تاپ با این سطح کیفی و کاربری عمومی و مالتی مدیا بسیار مناسب است.

با وجود این، اگر به دنبال سایر میان رده‌های ایسوس یا محصولی با قیمت پایین‌تر هستید، قیمت سایر مدل‌های ایسوس و همچنین محصولات دیگر برندها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز