قیمت روز لپ تاپ 19 شهریور 1401 / پرفروش‌ ترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس کدام است؟

احتمالا بارها نام لپ تاپ گیمینگ یا لپ تاپ بازی را شنیده باشید؛ امروزه استفاده از لپ تاپ گیمینگ ایسوس و سایر برندها به جای انواع کنسول‌های بازی در میان جوانان و گیمرهای‌ حرفه‌ای طرفدار پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ های گیمینگ برای اجرای کامل انواع بازی، باید دارای ویژگی‌های خاصی از جمله پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند و سیستم مالتی مدیای رده بالایی باشند. امروزه برندها و شرکت‌های گوناگون رقابت سختی در تولید انواع لپ تاپ گیمینگ با آپشن‌های متعدد دارند؛ برند ایسوس یکی از برندهای محبوب تولید انواع لپ تاپ از جمله لپ تاپ بازی است. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از پرفروش‌ترین انواع لپ تاپ گیمینگ ایسوس می‌پردازد.

آشنایی با لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل FX507ZM-HN044

این لپ تاپ یکی از مدل‌های پرچمدار و رده بالای ایسوس محسوب می‌شود که با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمندی طراحی شده است. ایسوس این مدل را به یک کارت گرافیک بسیار قوی ساخت شرکت NVIDIA با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی و یک پردازنده قدرتمند Corei7 ساخت شرکت اینتل با 24 مگابایت حافظه cache مجهز کرده است. این ویژگی‌ها در کنار وجود سیستم خنک کننده مناسب، این مدل را برای انجام پردازش‌های سنگین از جمله اجرای انواع بازی، امور مهندسی و گرافیکی به بهترین گزینه تبدیل کرده است.

نکته قابل توجه دیگر در خرید لپ تاپ گیمینگ ، صفحه نمایش آن است؛ این مدل ایسوس، از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی، با پنل تصویری WV برخوردار است. وضوح تصویر در این نمایشگر فول اچ دی با نرخ به روز رسانی 144 هرتز است.

آریاک سفر

قابلیت‌های لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل FX507ZM-HN044

این لپ تاپ در بخش ذخیره سازی، از 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD و 16 گیگابایت حافظه رم با قابلیت ارتقای تا 32 گیگابایت برخوردار است. دیگر قابلیت‌های این مدل شامل صفحه نمایش مات، نور صفحه کلید و باتری 4 سلولی با ظرفیت 90 وات در ساعت است.

از مزیت‌های این محصول برخورداری از انواع پورت‌ها از جمله درگاه شبکه LAN، پورت HDMI، پورت USB Type-C و 2 پورت USB 3.2 است.

قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل FX507ZM-HN044

این مدل یکی از محصولات رده بالای شرکت ایسوس است که برای کاربری‌های مالتی مدیا، گیمینگ و عمومی طراحی و تولید شده است؛ قیمت این لپ تاپ در حال حاضر 47 میلیون و 100 هزار تومان است.

با این حال، اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان و با قیمتی پایین‌تر یا حتی گیمینگ سایر برندها را دارید، قیمت روز لپ تاپ در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز