قیمت روز لپ تاپ 16 شهریور 1401 / آشنایی با لپ تاپ دانشجویی ایسوس

لپ تاپ یکی از ابزارهای ضروری زندگی تحصیلی دانشجویان است؛ از لپ تاپ در بسیاری از امور مانند انجام پروژه‌، جستجو و سرچ، نصب انواع نرم‌افزارها و غیره استفاده می‌شود. از این رو یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان، خرید لپ تاپ با امکانات و قیمت معقول است. لپ تاپ ایسوس یکی از برندهایی است که سال‌هاست جایگاه خود را در این بازار پیدا کرده است و همچنان برای هر رده کاربری، گزینه‌هایی کارآمد و به‌روز عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ دانشجویی باید ویژگی‌های خاصی از جمله وزن سبک برای جابه‌جایی و حمل به محیط دانشگاه، پردازنده مرکزی قوی برای اجرای نرم افزارها و غیره را داشته باشد. همانطور که گفته شد، برند ایسوس یکی از برندهای محبوب دانشجویان است که انواع گوناگونی از لپ تاپ را با آپشن‌های متعدد طراحی و تولید کرده است؛ کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از انواع لپ تاپ ایسوس می‌پردازد که دانشجویی و اقتصادی محسوب می‌شود؛

همه چیز درباره لپ تاپ ایسوس مدل R565EA-BI

برند ایسوس این لپ تاپ را در سری ویووبوک‌ های خود و به عنوان لپ تاپی میان رده روانه بازار کرده است؛ با وجود این، کاربری‌ها و طراحی بدنه شیک و زیبای این محصول، نشانگر لپ تاپی رده بالا و با کیفیت است. مهم‌ترین مزیت این لپ تاپ برای دانشجویان وزن سبک 1.8 کیلوگرمی و ابعاد بدنه 20 میلتی متری آن است، این مسئله سبب شده تا جابه‌جایی این لپ تاپ بسیار راحت و بدون دردسر صورت بگیرد.

ایسوس در طراحی این لپ تاپ از سخت افزار خوب و رضایت بخشی در این رده قیمتی استفاده کرده است؛ این مدل از یک پردازنده مرکزی Corei5 اینتل و پردازنده گرافیکی ساخت همین شرکت برخوردار است.  از نظر صفحه نمایش، این ویووبوک ایسوس دارای نمایشگری با ابعاد 15.6 اینچ، وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ به روز رسانی 60 هرتز است. این ویژگی‌ها علاوه بر وجود بلندگوهای قوی ایسوس، این لپ تاپ را به گزینه مناسبی برای کاربری مالتی مدیا تبدیل کرده است.

آریاک سفر

لپ تاپ دانشجویی ایسوس مدل R565EA-BI ؛ یک ویووبوک کارآمد و زیبا

از دیگر قابلیت‌های این مدل، برخورداری آن از انواع پورت‌ها و درگاه‌ها بر روی لبه‌های لپ تاپ از جمله 2 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.2 و پورت‌های HDMI، USB Type-C برای اتصال ابزارهای جانبی است.

سایر امکانات ویووبوک ایسوس شامل 1 ترابایت حافظه داخلی HDD به علاوه 256 گیگابایت SSD، حافظه رم 20 گیگابایت، صفحه نمایش مات و لمسی، وبکم، نور صفحه کلید، حسگر اثر انگشت، تاچ پد لمسی و باتری 2 سلولی با ظرفیت 37 وات در ساعت است.

قیمت لپ تاپ دانشجویی ایسوس مدل R565EA-BI

این لپ تاپ دانشجویی ایسوس در حال حاضر با قیمت 19 میلیون و 500 هزار تومان در بازار قابل خریداری است. با وجود این، قیمت روز لپ تاپ برای سایر مدل‌های ایسوس و دیگر برندها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز