قیمت روز لپ تاپ 10 شهریور 1401 / لپ تاپ اقتصادی دل برای کارمندان و مهندسان

امروزه بسیاری از کارمندان و مهندسان برای انجام امور اداری روزمره خود نیازمند لپ تاپی هستند که قابلیت اجرای انواع نرم افزارهای مهندسی از جمله امور نقشه کشی را داشته باشد. خرید لپ تاپی با این ویژگی‌ها که قیمت مناسبی هم داشته باشد، کار راحتی نیست. اما شاید لپ تاپ دل بتواند چنین خواسته‌ای را برآورده کند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت دل یکی از برندهای قدیمی و شناخته شده در تولید لپ تاپ است؛ این برند در حال حاضر انواع گوناگونی از لپ تاپ با قیمت‌های متفاوت را عرضه بازار کرده است. لپ تاپ دل Vostro 15 3500 یکی از مدل‌های خوش قیمت این برند است که با برخورداری از پردازنده و ویژگی‌های سخت افزاری باکیفیت، برای کاربری روزمره اداری تولید شده است. کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول می‌پردازد.

همه چیز درباره لپ تاپ دل مدل Vostro 15 3500

مدل دل وسترو از سری لپ تاپ های اقتصادی برند دل است، این برند در تولید این مدل از جدیدترین پردازنده شرکت اینتل سری یازده و پردازنده گرافیکی همین شرکت بهره برده  است. یکی از مزیت‌های این لپ تاپ برای کارمندان وزن سبک 1.78کیلوگرمی و قابلیت جابه‌جایی و حمل و نقل آسان است.

این مدل همچنین به یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ و دی و روکش مات مجهز شده است؛ پنل استفاده شده در نمایشگر این لپ تاپ از نوع TFT با نرخ به روز رسانی تصویر 60 هرتز است. از نظر حافظه نیز این محصول دارای 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HHD و 8 گیگابایت رم با قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت است.

آریاک سفر

قابلیت‌های لپ تاپ اقتصادی دل

از قابلیت‌های لپ تاپ دل مدل Vostro 15 3500 برخورداری آن از پورت‌ها و درگاه‌های گوناگون از جمله شیار کارت‌خوان، درگاه USB، شیار قفل دستگاه، پورت USB تایپ سی و سوکت هدست اشاره کرد. دیگر ویژگی‌های این محصول شامل وبکم، تاچ پد لمسی و باتری 3 سلولی با ظرفیت 42 وات در ساعت است.

قیمت لپ تاپ دل مدل Vostro 15 3500

این لپ تاپ برای انواع کاربری عمومی و مالتی مدیا و حتی پردازش فعالیت‌های مهندسی و اداری نیمه سنگین کاربرد دارد. قیمت این محصول در حال حاضر 15 میلیون و 300 هزار تومان است که برای لپ تاپی با این امکانات، قیمت بسیار خوبی است.

با وجود این، اگر قصد خرید لپ تاپ برای انجام امور سنگین مانند گیم یا امور گرافیکی دارید، یا حتی به دنبال خرید لپ تاپ ارزان هستید، قیمت سایر مدل‌های دل و دیگر برندها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز