قیمت روز لاستیک 8 شهریور 1401/ قیمت خرید لاستیک نکسن و مزیت‌های آن

کارخانه لاستیک نکسن، فعالیت خود را در سال 1942 در کشور کره جنوبی آغاز کرد. این کارخانه در ابتدا با نام Heung-A Tire شناخته می‌شد و بعدها به دلیل تمرکز بر روی تبلیغ نام تجاری، نام «نکسن» را برای برند خود در سال 2000 میلادی انتخاب کرد و خرید لاستیک نکسن در میان مشتریان با این برند، مشهور شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این لاستیک جزء معروف‌ترین تایرهای سراسر جهان است. افراد که هوادار خرید لاستیک نکسن هستند به خوبی می‌دانند که این تایر همواره از پرفروش‌ترین تایرهای کره‌ای در دنیا است. این کمپانی در سال 2005 توانست افتخار ثبت اختراع فناوری ساخت لاستیک‌های نانو-کامپوزیت سیلیکات را در رزومه خود ثبت کند. این افتخار باعث افزایش بیشتر محبوبیت محصولات نکسن شد و شعبه‌های دیگر خود را در چین و جمهوری چک راه‌اندازی کرد.

خدمات پس از فروش نکسن از مزیت‌های مهم این کمپانی است و بسیاری از کارخانه‌های خودروسازی بخاطر اعتماد زیادی که به تایرهای نکسن دارند، از این لاستیک به عنوان تایر فابریک ماشین استفاده می‌کنند. مشهورترین این کارخانه‌ها عبارتند از ولکس واگن، کیا، هیوندا و کرایسلر. تایرهای نکسن با نام‌های نکسن، رودستون و کپیتال در بازار موجود است.

رانندگی ایمن با خرید لاستیک نکسن

لاستیک‌های نکسن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری روز دنیا تولید می‌شود و مانند اغلب تایرهای رادیال، با رشته‌های سیمی طراحی و تولید می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. افرادی که قصد خرید لاستیک نکسن را دارند، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها و مراکز معتبر فروش لاستیک نکسن، تایرهای اصل را همراه با ضمانت‌نامه خریداری کنند. انعطاف‌پذیری بسیار بالا، فرمان پذیری عالی، مدیریت بهتر خودرو، شتاب مناسب، طراحی عاج مناسب و… از جمله ویژگی‌های لاستیک‌های نکسن است. در جدول زیر، قیمت روز انواع لاستیک در سایزهای مختلف قابل مشاهده است؛

آریاک سفر

انتهای پیام

 

مرتبط با : همپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز