قیمت روز لاستیک 9 شهریور 1401/ خرید لاستیک یوکوهاما چه مزایایی دارد؟

لست سکند

یوکوهاما از معتبرترین برندهای ساخت لاستیک در دنیا است که در سال 1917 با همکاری دو شرکت کابل‌سازی به نام یوکوهاما و بی اف گودریچ آغاز به فعالیت کرد. با توجه به قدمت این کارخانه، یوکوهاما را می‌توان بنیان‌گذار لاستیک‌سازی ژاپن در نظر گرفت. کسانی که قصد خرید لاستیک یوکوهاما دارند، بد نیست بدانند که این شرکت سال‌ها تجربه ساخت تایرهای با کیفیت را در رزومه خود دارد. یوکوهاما حدود 190 نمایندگی در سراسر کشور ایجاد کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی به روز توانسته است نامی درخشان در مسابقات اتومبیلرانی از خود به جا بگذارد. این موفقیت در مسابقات اتومبیلرانی تا حدی است که یوکوهاما توانست اسپانسر ورزشی بسیاری از مسابقات از جمله تیم چلسی شود.

این شرکت توانسته اعتماد و نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کند و اکثر صاحبان خودروهای هوندا، لکسوس، مرسدس بنز، پورشه و… از محصولات یوکوهاما استفاده می‌کنند. لاستیک‌های یوکوهاما ساختاری یکسانی در تولید تایرهای سواری دارد و درصد بالایی از آنها از نوع رادیال هستند. این تایرها از نظر اندازه، طرح آج، توان وزنی و کد سرعتی دارای تنوع زیادی است.

تعداد قابل توجهی از کارخانه‌های خودروسازی برای اتومبیل‌های خود از تایرهای فابریک یوکوهاما استفاده می‌کنند. دلیل این توجه را می‌توان در همکاری با مبتکران و پیشگامان طراحی در صنعت تایرسازی دانست. مزایای خرید لاستیک یوکوهاما عبارتند از: طول عمر و مقاومت بالا، عملکرد و کارایی عالی، ترمزگیری سریع، سازگاری با محیط زیست و حرکت در جهت کاهش آلودگی هوا با مصرف سوخت کمتر.

راز آسمان پایتخت

قیمت لاستیک یوکوهاما ممکن است کمی گران بنظر برسد؛ اما باید توجه داشت که با خرید لاستیک با کیفیت می‌توان از تعویض چند باره تایرهای خودرو و هزینه‌های ناشی از آن جلوگیری کرد. برای اطلاع از قیمت روز لاستیک‌های سواری یوکوهاما و دیگر برندهای داخلی یا خارجی می‌توانید جدول زیر را مشاهده فرمایید؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز