قیمت روز لاستیک 10 شهریور 1401/ کدام لاستیک کره‌ ای بهتر است؟

در ابتدای دهه هشتاد و عرضه محصولات کیا و هیوندای در ایران، لاستیک‌های کره‌ای به بازار داخلی راه پیدا کرد. در چند سال اخیر، لاستیک‌های کره‌ای محبوبیت زیادی در بازار داخلی و خارجی به دست آورده است. این لاستیک‌ها توانسته‌اند تناسب قابل قبولی را بین کیفیت و قیمت عرضه کنند. کسانی که قصد خرید لاستیک کره ای دارند، همواره دغدغه این مسئله را دارند که بالاخره بهترین تایر کره‌ای کدام است؟ در ادامه به بررسی اجمالی لاستیک‌های کره‌ای پرداخته خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هانکوک

برند هانکوک معروف‌ترین لاستیک کره‌ای محسوب می‌شود. این لاستیک در بسیاری از نقاط جهان محبوبیت فراوانی را به دست آورده است. این لاستیک کیفیت و دوام بالایی دارد و نسبت به تایرهای اروپایی، با قیمت به صرفه‌تری به مشتریان عرضه می‌شود. البته نسبت به سایر برندهای کره‌ای، قیمت بالایی دارد. بخش عمده تجارت این شرکت، تولید لاستیک رادیال است.

کومهو

این لاستیک در بین رانندگان ایرانی به دلیل سواری فوق‌العاده نرم شهرت دارد و با قیمت مناسب‌تری که نسبت به هانکوک دارد، به یکی از پرفروش‌های بازار تبدیل شده است. انتقال قدرت و وزن خودرو به جاده، جذب و مهار ضربات ناشی از ناهمواری های مسیر، قابلیت چسبندگی مناسب و فرمان‌پذیری خوب از مزایای لاستیک‌های کومهو است.

نکسن

این شرکت قدیمی‌ترین تولیدکننده لاستیک در کره جنوبی و تامین‌کننده لاستیک استاندارد بسیاری از خودروسازان آسیایی است. دوام و طول این تایر در بین خریداران زبانزد است. همچنین، قیمت این محصول در سطحی برابر با لاستیک کومهو قرار دارد.

آریاک سفر
رودستون

در سال‌های اخیر که قیمت تایرهای بازار رو به افزایش گذاشت و بسیاری از خریداران دست‌شان از لاستیک‌های کره‌ای کوتاه ماند، لاستیک‌های خوش قیمت کره‌ای و ژاپنی به بازار ایران وارد شد. رودستون یکی از این برندهای پرفروش کره‌ای و خوش قیمت است که یکی از زیر مجموعه‌های نکسن محسوب می‌شود. این تایر کیفیت مناسب و فرمان‌پذیری خوبی دارد.

در جدول زیر، قیمت روز خرید لاستیک کره ای در سایزهای متنوع و همچنین سایر برندهای تایر قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز